موتور خاموش

اونقدر مشغله ها و مشکلات داخلی و بیرونی زیاد شده که نشد بیام بگم ، همون دوشنبه هفته پیش رفتم سر زدم به خواهرزاده م و کادوش دادم ، داداش رسوندم و کمتر از یه ساعت  که رفته بود برای کاری ، اومد دنبالم . اولین بیرون رفتنم بود بعد از فوت بابا ، یا به عبارتی اولین مهمونی . خب خیلی هم نشد که بشینم به حرف ، اما خوب بود،  چون استرس نداشتم و چون مخفی کاری نیاز نبود . 

و  اینکه با خواهر آژانس  گرفتیم و یه سری لباس تعمیری و دوخت داشتیم  که بردیم خیاط ، و تا کارمون تموم بشه هوا رو به تاریکی بود ، تصمیم  گرفتیم پیاده تا خونه برگردیم ، هوا خنک نبود ولی اینم یه رفتار و کار متفاوت بود برای من . 

این مدت اصلا حال و روز خوبی نداشته و ندارم ، دیگه از خیلی چیزا اینجا نمیتونم بنویسم.  فقط دلم میخواد همه این روزهای سخت و تلخ زودتر رد بشن و راحت بشم .  


تو فکرم اولین حرکت هنری رو که زدم عکسش رو اینجا براتون بذارم . اما هنوز جام اوکی نشده ، هنوز بوم نخریدم  و هنوز درحال هندل زدن هستم تا این موتور خاموش مجددا روشن بشه و به کار بیافته . 


و عمیقا جای زخم نبودنت درد میکنه ... فقط برام دعا کن ‌. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 9 مهر 1401 ساعت 08:00

سلام ساره جان.خوبی عزیزم؟ اگه کامنتمو دوست نداری عمومیش نکن.چرا باید نبود کسایی ک بودنشون فقط آزار و اذیت بود برامون سخت باشه؟

همساده جمعه 8 مهر 1401 ساعت 19:04

بقیه کامنتم نرسید مثل اینکه.برخی می گن نباید از ایموجی موبایل استفاده کنیم از ایموجی بلاگ اسکای استفاده کنیم .تا کامنت حذف نشه.من فکر کنم ایموجی گذاشته بیدم.:)
راستش صحبت از بوم کردی یاد دوران دانشجویی افتادم که یکی از دانشجویان خیلی به نقاشی علاقه داشت و علاوه بربوم روی یه نوع مخمل سیاه نازک نقاشی می کرد. خیلی جالب و قشنگ میشد کارهاش.می خواستم ببینم شما هم تا بحال روی مخمل نقاشی کشیدید ..

من از ایموجی وبلاگ استفاده میکنم ‌، آره فکر کنم اونا مشکل ساز میشن .
نه عزیزم من رو مخمل کار نکردم ، غیر از بوم رو چوب و پارچه تجربه کار در حد یکی دوتا رو داشتم

همساده سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 19:04

سلام
امیدوارم که حال دلت خوب باشه

ممنونم همساده جان

فرشته دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 01:34

برات روزهای ارام ومتفاوت وخوشحالی ارزو میکنم

برای همه انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد