خوبی شما قابل وصف نیست

سلام به همه دوستان گلم . که اگه بگم مجازی شایسته نیست . شما واقعی تر از همیشه در وجود من هستید .

چی بگم .... بگم ممنون که کنارم هستید . بگم ممنون که درکم میکنید .... بگم ممنون که این همه با محبت هستید ...

چی بگم و چطور جبران کنم .

خیلی از کامنت های قشنگ و پر از مهرتان ممنونم.

میخوام بگم خیییییییلی دوستون دارم . خاموش یا روشن .

شما خیلی خوبید . و نوشتن براتون باعث افتخار .

چند روز وقت نکردم چیزی بنویسم یا وبلاگی سر بزنم .

بازم مامان اینا چند روز خونه نبودن و من مشغول کارای خونه . تازه امروز فرصت کردم بیام وبلاگ . یه کیک خیلی خوشمزه درست کروم جاتون خالی.  عکسش میذارم .

پست های رمز دار

این مدت تصمیم گرفتم که چیزی ننویسم.  اما نتونستم چون اینجا تنها جائیه که میتونم حرفای دلم رو بزنم .

اینو میدونم که خیلی خواننده هام خسته میشن و بشون حق میدم . تا اینکه شیرینک اومد و جوری شد که تونستم دو تا پست از شیرین کاری هاش بنویسم .

اما ازین به بعد چی ...

بنویسم ...

ننویسم ...

میترکم اگه ننویسم. ..

برای همین تصمیم گرفتم پست های غمگین م رمزدار کنم . که هرکس فقط دلش خواست بخونه .

اگه هم این وسط پست خاصی پیش اومد که غمگین نبود ، اعلام میکنم .

اینجوری شاید بیشتر پست هام رمزدار بشن و من اصلا این وضع رو دوس ندارم . موندم نمیدونم چه کنم ...

حالا تا بعد خداحافظ.

شیرینک

شیرینک خاله رفت خونه شون ... خیلی جاش خالیه.  به زور رفت.