زبانکده جدید

بچه‌ها از سفیر به زنگ زدن برا کلاسای مهر . گفته بودم رفتم جای دیگه برا کار . قراره از مهر با یه کلاس فعلا شروع کنم به همکاری و قراره ساعتی 12 بم بده اگرم کارم بهتر بود بیشتر کنه یا حتی بیمه هم کنه . من اینجا که هستم یه ساعت و رب 8500 دارم میگیرم با منت. 

دعا کنید شرایط کاری م بهتر بشه . دعا کنید ... کاش آقا اینقدر سخت گیر نبود که حتما حال من از هر نظر حالا بهتر بود.


جلسه اول نقاشی

امروز رفتم کلاس خیلی لذت بخش بود .

یه چیزایی تو حس لذتم قاطی بود که از نوع استرس بود.

همیشه استرس باعث میشه که لذت کامل نبرم .

همون طور که میدونید ساعت کلاس نقاشی رو جایگزین ساعت کلاس آموزشگاه کردم که تو این مدت تعطیله.  درنتیجه باید بگم میرم کلاس . آقا که هیچ متاسفانه متاسفانه مادرم هم حامی علایق و تلاش های ما نیس . نه در همه موارد که بی انصافی نکرده باشم . اما ذاتا به یه چیزایی اصلا اعتقاد ندارن . کلاس ورزش و تفریح و هرنوع هنری از نظرشون واجب نیس . اگه بش بگم دارم میرم نقاشی و هزینه میکنم میگه حالا چه واجبه که بری و قراره چی بشی ... منم اصلا حوصله این همه انرژی منفی اونا رو ندارم. 

موندم بش بگم یا نه . و مسئله اینجاست که ممکنه وسایلم رو که بام میبرم ببینه و حدس بزنه یا سوال بپرسه . حتی داداش و خواهرم گفتن نمیخواد بگی . میبینید پول از خودم جون از خودم اما نمیذارن لذت ببرم بدون اینکه عذاب وجدان بگیرم و یا مجبور به دروغ گفتن بشم .

آخه چرا زندگی من اینقد سخته .

یه جورایی به بقیه هم بسته به نوع فعالیت شون گیر میدن.

امروز داداشم رفته بود دندون کشیده کلی حرف زد بش آقا که چرا پول دادی کشیدی . داداش من 30 سالشه و خودش پول درمیاره. 

احتمال زیاد نگم که دادم میرم چون حوصله هزار سوال و تکرار هر روزه اونا رو ندارم.  بخدا من خطا نمیرم و کار اشتباهی نمیکنم . ولی چرا باید مجبور به این همه پنهان کاری بشم .

میخوام لذت این کارو ببرم.


مینا جان عزیزم

نمیدونی چققققققققققدر از کامنتت لذت بردم . من یه همچین دوستای خوبی دارم اینجا . اینجا محبت ها مجازی نیس . دلها مجازی نیس . باورم نمیشه کسانی اینجا اینقدر به من اعتماد دارن که اینگونه محبت میکنن . قبلا زهرای عزیز و حالا مینای عزیز.

اصلا زبونم قاصر از تشکر کردنه. 

یه دنیا دوستون دارم .

همین که کنارم هستید ،همین که درکم میکنید دنیایی برام می ارزه.  بخدا انرژی گرفتم و خیییییییلی خوشحال شدم .

شاید حتی تو دنیای واقعی هم کسی اینقدر حواسش به من نباشه و راستش تا حالا هیچ کدوم از دوستام چنین رفتار خوبی ازین نوع با من نداشتن .

مینا جان عزیزم الهی خدا به دل مهربونت هرچی دوس داری ببخشه.  اگرم بچه داری تنش سلامت باشه و اگر همسری داری سایه پر از مهرش و حمایت ش همیشه همراهت باشه  .

مینایخواستم کامنتت رو کپی کنم اینجا . اما گفتم شاید دوس نداشته باشی .و گرنه برا من مشکلی نبود که تازه از خدام بود بگم که چه دوستان خوبی دارم .

به داشتن تون افتخار میکنم .

خیییییییییییییییییییییلی دوستون دارم .

حالم رو خوب کردی عزیزم .