حس و حال سال تحویل 96

امسال حس و حالم با همه تلاشی که کردم و حتی شیرینی هایی که دستپخت خودم بود و سر سفره گذاشتم متاسفانه حتی به خوبی پارسال هم نشد . جو خونه و بابا خوب بود . اما انگار ته دلم من چیزی نجنبید و قلبم تکون نخورد. یه جور بی تفاوتی . یه دل خالی از نور و امید . حتی آرزو و خواسته ای انگار نداشتم .

تموم اسفند رو بدو بدو کردم تا به این لحظه برسم اما حیف که این همه تکاپو بی حس خوب تموم شد .

خدا کنه امسال زندگی جور بهتری خودش رو به من نشون بده . هرسال همین رو میگم یا مینویسم یا ته دلم میخوام اما سال بعد میاد و من همون آدم قبلم سر همون خونه اول. خدا رو شکر میکنم برای همین چیزایی که دارم .

قراره بازم کل تعطیلات رو تو خونه باشم و به پذیرایی و مهمون داری سر کنم . بابا و مامانم و داداشم فردا قراره برن با اون خواهرم و شوهر و بچه هاش شمال . اما من بخاطر محدودیت خواهر و برادرم که تو خونه هستن و بخاطر سردی هوا جایی نمیتونن برن منم بخاطر اونا مجبورم بمونم خونه . دوس دارم برم مسافرت مثل بقیه آدمها زندگی کنم اما همیشه باید بمونم و مراقبت کنم وقتی هم بریم بازم همه حواسم باید به کاراشون باشه . خدایا سهم من رو از این زندگی تو همین سال بم بده . چون دارم به جایی میرسم که دیگه هیچی ازت نخوام .

سرماخوردگی

سرماخوردگی آخر سال با این همه خورده ریزه کار واقعا قوز بالا قوزه . حال ندارم و کلی کار .

پیشاپیش سال نو رو به همه دوستان خوبم تبریک میگم . هر چی از خدا میخواید امسال ایشالا پیش بیاد.

شلوغ پلوغم

روزهای آخر اسفند همیشه شلوغ پلوغم.  وقت نکردم یه پست درست بذارم . گیر خونه تکونی بودم تا دیروز که دیگه تموم شد . هر وقت هم فرصت گیر میارم شیرینی پزی میکنم.  خرید عید نکردم چون دم عید اینجا همه چی گرونه.  خیلی چیز لازم هم نیستم . اما اگه پول داشتم و دغدغه خرج نداشتم مسلما بدم نمیومد یه خرید حسابی کنم . چون خرید تو این روزا مزه ش یه چیز دیگه ست . شاید شیرینی های پذیرایی از مهمون های عید رو امسال من درست کنم و از بازار نخریم.  فردا قراره برم بازار و خرید مواد اولیه رو انجام بدم . عاشق این کارم . دوس دارم ازش درآمد داشته باشم و سفارش کار بگیرم . اما متاسفانه چون جاش رو ندارم عملی نیس . ولی همین که برا دلم میپزم کلی می ارزه.

براتون روزهای پیاپی خوشی همراه با سلامتی آرزو میکنم .

الهی به هر چی میخواید برسید.

الهی دلتون خالی از غم بشه.

الهی لب تون پر از خنده باشه.

و البته جیب تون پر از پول .

آدم های دور و ورمون رو هم یادمون نره و هواشون رو داشته باشیم و کمک کنیم اونا هم بخندن و شاد بشن.