سیزده فروردین

یه عید دیگه و یه تعطیلات نوروزی دیگه‌ تموم شد . 

خیلی سریع و شلوغ پلوغ ، استراحت و تفریح زیادی هم نداشتم . 

امروز نشستم پای ته مونده طراحی هام و تمومش کردم . مقنعه های شسته رو اتو کردم . کیف مدرسه رو ردیف کردم . کمی ریخت و پاش جمع و جور کردم . سفره هفت سین رو جمع کردم . و فردا میرم که کار و روتین همیشگی رو شروع و ادامه بدم . 

امیدوارم امسال هم بتونم مثل پارسال و بهتر از اون تغییرات مثبت زیادی در زندگیم ایجاد کنم . 


دو روز پیش دختر دایی که از کانادا بعد شش سال اومده بود ، با دایی بمون سر زدن . چقدر از دیدن هم خوشحال شدیم . دایی چقدر دلش گرفته بودن که دخترش باز دو روز دیگه داره میره . دیروز پرواز داشت . برای خواهرم یه ست بلوز شلوار ، برای من یه رژ کلینیک آورده بود . ما هم کادوهاش از قبل آماده کرده بودیم ، من براش یه کیف خریدم و خواهرم یه پیراهن و کتاب بش کادو داد . به امید دیدارهای بیشتر ...



ساره رو دارم کوک میکنم برای فردا ساعت ۶ صبح 

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:20 https://meslehichkass.blogsky.com/


همیشه خوب و مهربونی و پر از انرژی

مرسی عزیییزم خودت خوبی که منو خوب میبینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد