دوست

خدا رو شکر که دوستای خیلی خوبی دارم . 

دوستی که هرجا از نظر مالی کم بیارم ، میدونم هست . 

هرجا دوشم سنگین بشه و چشمام پر اشک ، دوست هست . 

خدا رو شکر که دریافتی داشتم و امروز پولی که قرض کرده بودم رو برگردوندم،  و محبت و اعتماد چیزی نیس که به راحتی بشه جبرانش کرد . اما من تو دوستی هام کم نمیذارم . 

هیچ وقت هم تو زندگی م از حتی خانواده م سوءاستفاده نکردم چه برسه به غریبه ها یا دوستام .

یه چیزایی بین بعضی آدما و دوستان هست که متاسفانه خیلی ها نمیتونن درکش کنن ، چون تو اون مسیر نبودن . برای دومین باره که متوجه شدم نباید نباید نباید اونقدر ساده لوحانه همه چیز رو تعریف کنم . 


نمیدونم بخاطر مصرف داروهای جدید هورمونی هست یا ضعف بدنی ، اما امروز سرگیجه و حالت تهوع دارم . حتی به زور و بی میل غذا خوردم . 

امروز میرم که جواب آزمایش رو ببرم دکتر ببینه . 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 ساعت 14:08

سلام عزیزم خوبی
خودتو ناراحت نکن. حالا اون دوستمونم نظرشو گفت. سخت نگیر. نمیشه همه رو راضی کرد ک. مهم اینه ک خودت چی فکر میکنی و چ تصمیمی میگیری.بقیه چیزا مهم نیست. موفق باشی

سلام سمیرا جان
مرسی از همراهی ت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد