بعد از تعطیلی روز پدر

دیروز خیلی طولانی و خسته کننده گذشت . انگار ۱۳ روز تعطیلی نوروز بود و امروز ۱۴ فروردینه

منم گرمم شده بود و تا آخر تایم دیگه سردرد گرفتم ، فکر کنم مال کمبود اکسیژن تو خونه بود .  ساعت ۱۰ گوشی خاموش کردم و رفتم تو جام . 


آقا هم کم نگذاشت .. هرکس هم زنگ میزد تبریک بگه هم اون حرف می‌خورد هم ما .  

تو یه مکالمه با همه حرفای تلخی که به طرف و ما زد ، وسط همه اون تاریکی ها ، دلم خیلی براش سوخت . حال بدیه که زندگی نکنی و نذاری دیگران هم زندگی کنن . 


بگذریم... 

درعوض جاتون سبز یه پلوهویج عالی درست کردم ، اونقدر سبک بود که دیگه هفت قاشق هر روز رو بیخیال شدم و با لذت خوردم . 


کلاس گرامر پیشرفته م ، دیروز جلسه آخرش بود . 

تصمیم دارم برای کلاس کتاب خوانی با همین استاد باز کلاس بگیرم . باید هزینه ش مشخص بشه ، ببینم میتونم پرداخت کنم یا نه . چون اصلا قسطی کار نمیکنن . ولی واقعا دلم میخواد شرکت کنم ، انشاالله که جور میشه . 


پول در راهه ... 

این چند وقت همیشه تا یه جا حس میکنم هزینه هام زیاده ، زود بدون نگرانی میگم پول در راهه ... و مطمئنم که داره تو مسیر خودش سمت من میاد و درست به موقع دستم میرسه . 


راستی کفش رو اینترنتی از اینستا شیراز ، سفارش دادم و انگار یه کار خیلی مهم از برنامه هام پاک شد . برای من ۴۰۰ تومن پول یه کفش زیاده ، ولی شاید کفش تنها چیزیه که من گرون مجبور میشم بخرم ، چون باید پا و کمرم توش راحت باشه .  برای مانتو و کیف اصلا تا حالا به این گرونی خرید نکردم . ولی قبلا هم پیش اومده که کفش گرون بخرم . چون متاسفانه بازار کفش تو شهر خیلی ضعیفه در حد سه تا مغازه تو منطقه مرکزی خودمون . جاهای دیگه بیشتر هست اما اصلا شیک و اونقدر باکیفیت نیستن . چند سالی هست که کفش هام از اینستا میخرم و خدا رو شکر راضی بودم.  


برم که نیم ساعت دیگه کلاس خصوصی دارم ، چند تا کار انجام بدم تا ۹ نشده .


نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 12:15

بابای من بعد عمری امسال از روز پدر استقبال کرده ولی من نتونستم برم چون کرونا گرفتیم نشد این واقعه رو به چشم ببینم هر چند که میدونم رنجم میده
کفشت هم مبارک باشه

خوب شد پس نرفتی
ای بابا چی بگم
مرسی عزیزم

یک خانم شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 08:59

/http:// mantenia.blogfa.com
وبلاگ بوی پوست گردو

ممنون

یک خانم چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 21:10

سلام
منم خوبج پلو دوس دارم با ماست و خیار کنارش باشه .
راستی توی وبلاگ بوی پوست گردو نویسنده اش در مورد یک رژیم غذایی که روی خودش موثر بوده یک پست گذاشته اگه خواستی بخونش...که بعدا بتونی بدون دغدغه هر چی خواستی میل کنی.

سلام
من با سالاد فصل میخورم
کاش آدرسش لینک کنید برام ...
ممنونم

مهرگان چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 09:38

سلام خریدتون مبارکتون باشه . میشه ادرس پیج کفش که خریدین بزارین

ممنونم عزیزم

https://instagram.com/mahanshoes2000?utm_medium=copy_link

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد