شیرینی هم پختم ...

سلام دوستای گلم . خوبید .

امروز از صبح تا الان مشغول شیرینی پزی هستم . میکادو درست کردم مونده برش زدنش.  مواد شیرینی نخودچی رو هم آماده کردم که باید 24 ساعت بمونه بعد بپزمش.  مواد شیرینی بهشتی هم آماده کردم اونم تو ردیف که قیف بزنم تو سینی و بعد بذارم تو فر . که این مرحله مونده برا بعد ناهار .

تا آقا نبودش انتحاری کار کردم و دیگه موتورم روشن شد و سه مدل آماده کردم. 

دیشب سفره هفت سین کاراش تموم شد. 

اینم تابلو تقدیم نگاه زیباتون.


نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 16:18 http://meslehichkass.blogsky.com

چه تابلوی بی نظیری
هنرمند

زینب شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 00:38

خیلی قشنگه قدر استعدادتو بدون. میتونی سفارش هم بگیری. سال نو مبارک عزیزم.

ممنونم. سال نو شما هم مبارک. انشاءالله دستم راه بیفته تو کار سفارش هم میرم

Reyhane R چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 11:17 http://injabedoneman.blog.ir/

لیلا سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 19:19

خدا قوت

ممنونم

ریحانه سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 00:49

واااای. چقدر شیک شده. افرین. دمت گرم.
انتخاب قابت عالیه

مرسی خانمی

پری گل سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 00:19 http://gargoyle.blogsky.com

چقدررررر قشنگه خانووووم هنرمند
چه رنگای زنده ای

ممنونم. نگاه تون زیباست

عابر دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 22:02

خیلی قشنگه و اینکه خسته نباشی. باباتون میدونه که همه شیرینی های عید شما درست میکنی؟چقدر زحمت میکشی واقعا دست مریزاد

ممنونم عزیزم. بله میدونه ولی لب نمیزنه چون من درست کردم ...
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد