روز پدر و عشق تاریخ گذشته

فردا روز پدر و من در دورترین فاصله از رابطه پدر و دختری قرار گرفتم . فاصله ای که فرسنگ ها دوری و درد توشه.  فاصله ای که پر از خاطره های دردناک و زخم های مرحم نخورده ست .

من به این حال بدی که توش هستیم کاملا آگاهم.  حال بدی که دیر یا زود فقط پشیمونی ش برای من میمونه . من خودم رو میشناسم زود خورد میشم تو خودم و پر میشم از ملامت روزهای رفته...

بارها و بارها تو این نقطه قرار گرفتم . نقطه‌ای که هر بار شعاع تنفرش بیشتر شد .

روزای خوبی رو شروع نکردیم و من این مدت به زور کمی خوردم و به زور خوابیدم و به زور بیدار شدم.  نه مویی شونه زدم و نه مرطوب کننده ای به صورتم مالیدم و نه حس شادی داشتم . مهمان داری کردم و ربات گونه حرکت...

میون این همه غصه نمیدونم قصه عشق نابهنگام قدیمی رو کجای دلم جا بدم . عشقی که حالا زبونه زده و برملا شده و صاحبش به زبون اومده که مدتهاست عاشق منه . با همه بهت و تعجبم گفتم که دیگه دیر شده و کاری از دست من برنمیاد و با دلم مقابله کردم که بهش راه ندم . روندمش از خودم تا گرفتار دامش نشم .

و بسیار ناراحتم از این که تو زمان و شرایطی که من دنبال یه ناجی هستم که منو از بدبختی هام رها کنه ، عشقی پیدا میشه که از زمانش گذشته و دیگه الان به درد نمیخوره. 

چرا زودتر منو ندید . اگه دیده بود حالا من کنارش بودم و اینقدر حس بدبختی نمیکردم.  بعد از سالها حرفاش قلبم رو به تپش انداخت اما بش گفتم که فایده نداره . بش گفتم که نمیخوام اشتباه کنم و همه راهها رو به روش بستم .

چرا وقتی میشد من ازدواج کنم نشده . چرا آخه آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم. 

حکمت داستان زندگی من چیه .

از دردسر میترسم و پا تو این مسیر نمیذارم.  از خدا میخوام نگاهی به دلم بندازه و راهی برام باز کنه که قلبم به درد اومده.  نمیخوام بلغزم.  دلم میخواد زود یه راهی باز بشه .

روز پدر رو به آقای پدری که اومدن و کامنت گذاشتن برام تبریک میگم و به همه پدرهای خوبی که طعم عشق رو به کام فرزندشون ریختن و آغوش براش باز کردن ...

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 19:16

این همون پسر دختر عمو نبود؟؟

اگر آره که بهترین جواب براش سکوته. همون کاری که با تو کرد. ولی آدم دلش میخواد بگه خدا لعنتت کنه هم منو از خوشبختی محروم کردی هم خودتو هم زنتو!

آره زینب جان خودشه. کلا بلاکش کردم و هیچ راه ارتباطی براش نگذاشتم لازم بشه میفرستمش لیست سیاه . واقعا راست گفتی. خودمم به همه این چیزا فکر کردم . اونموقع اون منو ندید حالا باید بفهمه ندیده شدن یعنی چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد