هوای پاک یه رویاست

امروز هوا افتضاحه اینجا باااازم. ..

از زمین و زمون خاک بر سرمون میباره. 

خیلی وضع بدیه.  خیلیا مشکل تنفسی پیدا کردن. 


اینجا تنها خونه خلوت منه . هیچ وقت هم ترکش نمیکنم . اما یه مدت بازم دلگیرم. 

مشغول طراحی هستم هنوز . رفتم تو کار طراحی پا . هر بخش از کار لذت خاص خودش رو داره . کارم از قبل بهتر شده . راستی بوم رفت تو دوره چهارم پرداخت هزینه . یعنی تا الان فقط 400 تومن پول آموزش دادم به غیر از وسایل . استاد هنوزم اصرار داره دست منو گیر بده تو یه کار جدید . اما بش گفتم فعلا نمیام . آخه اول مشکل هزینه دارم و بعد پدر و مادری که صدای دلم رو نمیشنون و حتی از نظر معنوی هم حمایتم نمیکنن.  خیلی دوس دارم کارای بیشتری روی بوم کار کنم اما نمیشه و نمیدونم کجا بذارمشون.  نمیشه هم به امید فروش بخوام رو هم انبار کنم .

حتی مامانم هم که میبینه طراحی میکنم میگه میگم اینا برا چی و برا کی میکشی.  چند بار سکوت کردم . چند بار جواب خونسردی دادم . چقدر بد که کسی کنارت نباشه و اگرم هست هییییییچ وقت تورو نفهمه. ...


نظرات 3 + ارسال نظر
ماه ترنج سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 19:50 http://ilovelife.blogsky.com

عزیز دلم...درکت میکنم...
من خودم گرافیک میخونم با اینکه پدرومادرم درکم میکنن تا حدودی ولی میفهمم چی میگی...
اگر کمکی خواستی در خدمتم عزیزم
انشاءالله یه روز کارات میشه جزو بهتررررررین کارا مطمئن باش

ممنونم خانمی . چه خوب که گرافیک خوندی منم میتونم پیشت رفع اشکال کنم گاهی واقعا دلم میخواد کسی باشه راهنمایی م کنه تا بخوام صبر کنم جلسه بعد کلاسم برسه. ممنون

زهرا چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 06:10 http://khunamun.com

سلام
من چندتا فیلم از هوای اهواز دیدم که خیییلی بد بود و واقعا دلم گرفت برا مردم. نمی‌دونم شما تو کدوم شهرین اما انگاری بوشهر هستین. اما دلم به تو افتاد اومدم حالت رو بپرسم که دیدم خودت پست گذاشتی.
درکت میکنم منم برا کلاس طراحی که خیییلی دوس داشتم حمایت نشدم و نرفتم چون پولشم نداشتم

زهرا جان من تو خود خوزستان هستم نه بوشهر.
آره هوا خیلی بده. همش تعطیل میکنن اما واقعا کسی فکر نیس.

تیلوتیلو سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 15:19 http://meslehichkass.blogsky.com/

ای بابا
اما تو با این همه استعداد نا امید نشو
هرچی میکشی بزار همین جا تا خودمون ذوقت را بکنیم

مرسی خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد