پل نیستید سد هم نباشید

بعضی از آدما پل که نیستن هیچ سد بزرگی هم سر زندگی هستن . اینقدر از این آدما بدم میاد که خدا میدونه .

کسی که تو روت بایسته و بی چشم و رو حرفی بزنه که درست دست بذاره رو زخمت، درست جایی نمک بپاشه که تا جگرت بسوزه. 

هییییییچ وقت برام حامی و پل پیشرفت و سکوی پرتاب نبوده و نیست.  همیییییشه فقط سد بوده و مانع شده .

مانع از هر چیزی که باعث خوشحالی و آرامش بشه .

یه آدمایی که از زمین خدا هم نمیبخشن چه برسه از جیب .

ولش کن بیشتر نمیگم که بیشتر بعدها پشیمون نشم .

من حتی تو ناراحتی و عصبانیتم هم فکر روزایی رو میکنم که پشیمون نشم . هرچند که الان کاملا حق با منه   .

تو جا و نقطه ای از زمان که حجاب اجباری موضوع و دغدغه اصلی اجتماع میشه . من تو خونه ای زندگی میکنم که سالهای سال روسری از سرم نیافتاده.  سالهای سال تو حصر خونگی هستم .

سالهای سال نتونستم انقلابی کنم . سالهای سال که رعیت بودم و بی اختیار .

هی میگم بس ولی باز کلمات بیشتری از کیبورد و انگشتام و ذهن غم گرفته م ، تراوش میکنه . به حدی که کلمات با عجله جای هم رو میگیرن و بعضیا میرن آخر صف .

جایی که یه سری از دخترا ، پدر میشه اسوه و حامی و عشششششق، من فقط با حسرت گوش میدم و با شرمندگی سرم رو پایین میندازم. 

زورم میاد هم گاهی از کسانی که بدون اینکه آنور سکه رو ببینن یه جا حکم صادر میکنن که نه پدر بهترین است و دیگه تکرار نمیشه ...

دیگه بس من میرم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 00:05

چی بگم؟ وقتی میدونم فقط با حل مشکل حالت بهتر میشه؟؟؟
برات دعا می کنم هرطور خدا صلاح میدونه زودتر به خوشی مستقل بشی و طعم آزادیو بچشی. خیلی دلت پاکه و لیاقتشو داری

ممنونم زینب عزیزم. محبت داری . انشاءالله تو هم هرچی خیر برات پیش بیاد

فرساد شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 12:12

سلام دوست من
امیدوارم شاد و سرحال و سلامت باشی
همه ما در زندگی محدویت داریم و امکانات
یکی محدودیت حرکتی . جسمی داره، یکی محدودیت ذهنی و بیماری روحی و روانی داره، یکی محدودیت مالی و ....
خوب محدودیت هار لیست کردن راحته، حالا بیا داشته هاتو لیست کن، توانایی شما خیلی قشنگه و زیاده، من از خواندن وبلاگ شما فهمیدم شما جز یک درصد افرد جامعه هستید که هنر طراحی دارید، جز 10 درصد جامعه هستید که هنر آشپزی دارید، جز 40 درصد جامعه هستید که لیسانس دارید، جز خانم های شاغل هستید، جز 5 درصد جامعه هستید که به زبان انگلیسی مسلط هستید و.... خیلی ها که نگفتید
من فکر میکنم این لیست داشته های شما طوالانی و ارزشمند
یک چیزی این وسط گاهی کم هست تا از این داشته ها حداکثر لذت ببرید و اون انگیزه و باور اینکه شما خوشبخت هستید

سلام خوبید . چه حس خوبی بم دادید. اینا رو شمردید ممنونم. نمیدونم چرا هروقت به من سر میزنید شانس میخورید به پست حال بد من .
درصورتیکه خوشحال شده بودید از انرژی های مثبت وبلاگم ولی میخورید به بدهاش.
ببخشید. من هنوزم بین این همه تاریکی روشنی رو پیدا میکنم

تیلوتیلو شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 10:03 http://meslehichkass.blogsky.com/

عوض همه اینایی که گفتی تو دل مهربون و بزرگی داری
عوض همه اینا که گفتی تو فداکاری
عوض همه اینا یاد گرفتی زندگی را به کسی سخت نکنی
یاد گرفتی لبخند بزنی
یاد گرفتی زیبایی ها از لابلای همه زشتی ها ببینی
هنرمندی
دستای معجزه گری داری

وای عزیزم ممنون. چقدر شما منو خوب و قشنگ توصیف میکنید . واقعا سپاسگزارم

فیلم شاخ کرگدن شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 00:15

اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز و رمانتیک با روح جوانمردی ایرانی هستید
ما به شما فیلم شاخ کرگدن با بازی پژمان بازغی و اتری وسکانیا یکی از بازیگران مشهور روسی را به شما معرفی میکنیم

سعید جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 19:06 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. حالا شما هم اینقدر حساس نباش. به هر حال هر کسی یه جوریه.

ممنونم سعی میکنم مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد