از اون ور بوم

پست میل زیاد به غذا رو یادتونه.  اول هفته اومدم خونه سوسیس بندری درست کرده بودن و خوردم.  تمام شب و دو روز بعد به شدت حالم بد شد . سردی ،تب ، استخوان درد ، تهوع و حالات ریخت و پاش متفاوت.  خیلی اذیت شدم به حدی که با همه علاقه شدیدم به فست فودها الان به شدت ازشون بدم میاد . البته امیدوارم که دائمی باشه و کلا ساندویچ بذارم کنار .

تا همین امروز هم حالم صدرصد خوب نشده . از اون شب تا حالا یه هفته ست که اصلا شام نخوردم . صبحانه م سه لقمه اجباری میخورم.  اشتها و میلم به غذا یه دفه کور شد .

خوبیش اینه که الان دیگه هوس ندارم و عکس غذا ها مخصوصا ساندویچ ها رو به سرعت تو اینستا رد میکنم

تو حال خیلی بدم ، بشون گفتم دیگه اصلا برا من ساندویچ نذار ید و یه جوری محکم گفتم که خودم از خودم خوشم اومد . گفتم این وضع خوبیش این تصمیم بزرگ بود .

سالم و تندرست باشید . هیچی سلامتی نمیشه .

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع ماه یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 12:25

خیلی خوبه که.
کاشکی منم اینجوری بشم
منم از محکم گفتنت خیلی خوشم اومد

از شنبه اون هفته که اینطور شدم شام نخوردم مگر اینکه سالم بوده باشه اونم یه شب بوده دیگه شام نخوردم. اما هنوز سر قهرم با ساندویچ هستم .
ممنون

تیلوتیلو شنبه 30 دی 1396 ساعت 12:38 http://meslehichkass.blogsky.com/

قدر سلامتی را نمیدونیم تا وقتی که مریض بشیم

آسوکا جمعه 29 دی 1396 ساعت 15:11 http://asooka.blog.ir/

در واقع توفیق اجباری بود
واسه رفتن به سمت تغذیه سالم تر :)

بله البته امیدوارم بتونم تا حد خیلی زیادی حذف کنم فست فود رو .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد