ما وقع و تولد امروزم

دیروز عروسی خیلی خوش گذشت.  الان پا درد دارم.  خیلی به گفته دیگران و البته تفکر خودم خوش تیپ و خوشکل و درعین حال باوقار بودم . به خودم کلی امیدوارم شدم . تو بدو بدو های این چند روز دیروز رفتم دوستم موهام در حد سطحی مدل داد و خودم تو تالار خودم رو آرایش کردم خیلی ساده و سنگین . لباسم هم خیلی قشنگ شد . دیشب 3 خوابیدم و 7.30 صبح بیدار شدم و رفتم یوگا .

امروز تولدمه 36 ساله شدم . زیاد به عددش که داره بزرگ میشه نمیخوام فکر کنم . فقط از خدا میخوام زندگی رو جور دیگه ای رقم بزنه که اون روش رو هم ببینم . پول کادو گرفتم و یه دفعه خدا خواست وضع مالی جون بگیره .

برای بچه‌های یوگا کیک بردم و چند نفرشون کادو پول دادن .

تند تند میام مینویسم و میرم چون هنوز کار دارم .

خستگی این  مدت کار هنوز از تنم درنیومده.

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 11 آذر 1396 ساعت 09:02

دیر زسیدم معذرت
تولدت مبارک
الهی هرچی میخوای خداوند بهت بده
برات بهترینها را آرزو میکنم

فدای تو اشکال نداره خانمی ممنونم

زهرا جمعه 10 آذر 1396 ساعت 12:17

عزیزم تولدت مبارک
زندگی همیشه بالا و پایین داره. امیدوارم سال های آینده روزهای اوجت خیلی بیشتر باشه

ممنونم عزیزم

زینب پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 15:39

تولدت مبارک. امیدوارم سال دیگه همین موقع به آرزوهای قشنگت رسیده باشی. عروسی خودت انشاالله.

سلام زینب جان ممنون دوست من . همچنین شما سلامت و شاد باشی

طلوع ماه پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 09:00

عه کامنت قبلی منظورم این بود که"" خیلی خوشحالم که اوضاع مالیت روبراه تر شده.""خوشحالی اشتباه تایپی بود.ببخشید

مهم نیست عزیزم هرچی بنویسی منظورت میفهمم

هومممم...بزار یکم فک کنم...بله...12 ساله عروسی نرفتم.اخرین بار قبل از سربازی بود.عروسی دختر عاموم.الان 2 تا بچه داره فک کنم.از عروسی خوشم نمیاد.همینطور از تولد.یا پاگشا.یا هر خبر دیگه که یه عده جمع میشن دور هم لباساشونو به رخ هم میکشن ،خنده مصنوعی به هم تحویل میدن، سوالایی که بهشون مربوط نیست از هم میپرسن،درباره خوشبختیاشون اغراق میکنن و بدبختیاشونو از هم قایم میکنن.
و تولد... خوب چند سالی میشه که فراموش نمیکنم چه روزیه چون بانک و همراه اول توی اولین دقایق روز تولد برام اس ام اس تبریک میفرستن!
کلاس یوگا و کیکی هم در کار نیست
زندگی عجیبی دارم... °_°

این دفعه کامنتت منو خالی از انرژی کرد واقعا آدم عجیبی هستی . حالا یه تبریک به من میگفتی عقایدت به هم نمیخورد

طلوع ماه چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 23:42 http://mmnnpp.blog.ir

مبارکت باشه.هم عروسی و هم تولدت
برات بهترین ها رو از خدا میخوام
خیلی خوشحالی که اوضاع مالیت روبراه تر شده.
شاد باشی عزیزم.

بسیار ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد