زبانکده جدید

بچه‌ها از سفیر به زنگ زدن برا کلاسای مهر . گفته بودم رفتم جای دیگه برا کار . قراره از مهر با یه کلاس فعلا شروع کنم به همکاری و قراره ساعتی 12 بم بده اگرم کارم بهتر بود بیشتر کنه یا حتی بیمه هم کنه . من اینجا که هستم یه ساعت و رب 8500 دارم میگیرم با منت. 

دعا کنید شرایط کاری م بهتر بشه . دعا کنید ... کاش آقا اینقدر سخت گیر نبود که حتما حال من از هر نظر حالا بهتر بود.


نظرات 4 + ارسال نظر
دایان سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 02:40

راستش با اینهمه پولی که از زبان آموزها میگیرن,به نظرم حقوق کمی به مربی ها میدن.بی انصافیه.بهرحال برکت دست خداست و به مقدار پول ربطی نداره.موفق باشی

یه چیزی اونورتر بی انصافی. منم توکلم به خداست. ممنون دایان عزیز

دایان یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 00:55

سلام عزیزم.من اکثرن میخونمت ولی خاموش و واقعا تحسینت میکنم.به نظرم واقعا دختر خاص و متفاوتی هستی که از دل شرایط سخت و مشکل,برای خودت فرصتهای رشد و بارور شدن رو فراهم میکنی و مطمئنم که آینده خوبی در انتظارت هست انشالله .
اما اینکه از خاموشی درامدم اینه که من درست فهمیدم ساعتی دوازده هزارتومان؟حتمن اشتباهه.آره؟؟؟!!!

سلام خوبی من ارادتمند خواننده های خاموشم همیشه اینو گفتم . بله زبانکده جدید قراره ساعتی 12 به من بده چطور مگه ؟
بابت تعریف و محبتت ممنونم. زندگی خیلی سخته گاهی باید یه روزنه هایی توش باز کرد حتی با زور و سختی . برای من هر قدم و ایجاد تغییر همراه با کلی سختی و دردسر بوده و هست .

Hoda چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 01:09

عالیه

ممنونم هدا جان

زهرا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 22:32 http://khunamun.com

وای سفیر که عاااالیه. خدا کنه جور شه و بری! همین الان برات نذر صلوات می‌کنم.

مرسی عزیزم ممنون تو خیلی محبت داری . انشاءالله همونجور که برا من آرزوهای خوب میکنی . خودت هم موفق و سالم باشی و کار سفرتون بخوبی پیش بره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد