یه زبانکده دیگه

گفته بودم قراره برم یه زبانکده دیگه.  امروز رفتم مصاحبه.  طرف ظاهرا خیلی راضی بود . گفتن برنامه میدن برا مهر .

اما مسیرم تقریبا سه برابر مسیر قبلیه.  و نمیدونم چقدر بیشتر قراره بدن . خیلی شرایط کاری و مالی ذهنم رو درگیر کرده . همش دنبال راهی هستم که یه حقوق ماهیانه ازش گیرم بیاد . اما بخاطر شرایط خونه هر کاری هم جور میشه از خونه جور درنمیاد. 

اگه شرایط زبانکده جدید بهتر نباشه سر جام میمونم و باید بگم راضیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 12:20 http://khunamun.com

سلام عزیزم.
چی شد پذیرفتن و پذیرفتی؟

سلام خوبی. والا هنوز تماس نگرفتن. نمیدونم ....

Hoda جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 23:32

من دوره آیلتز رو خودم شخصا خوندم و امتحان دادم و اومدم آمریکا واسه ادامه تحصیل.
منابع بسیار زیادی توی اینترنت و سایت های مختلف وجود داره، به علاوه مجموعه تست های آیلتز که به صورت کتاب چاپ شده. با توجه به اینکه شما رشتتون هم زبان بوده، پیشنهاد می کنم شروع کنید، سخته ولی حتما نتیجه می گیرین و قطعا شرایط زندگیتون تغییر می کنه.
موفق باشید.

ممنونم هدی جان از راهنمائیت. ولی باور کن من از قبلا ها میخواستم برم دوره ببینم. اما همیشه اولین مانع تو هر پیشرفتی پدر بوده برام . اصلا خسته شدم . گاهی از خودم بدم میاد که باید هر کاری رو قایمکی انجام بدم . اصلا به هییییییچ چیزی راه نمیده . زندگی اصلا براش تعریف زنده زنده مردن داره . اوج فاجعه رو نمیدونم چطور بگم . من سعی میکنم از نظر مالی خودم رو ساپورت کنم. اما زمان و فرصت ها دستم نیس . بخدا شاید باورتون نشه .

تیلوتیلو جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 08:12

منم آرزومه که زبان بلد بودم
از بس تنبلی کردم در این راه
موفق باشی
ان شاله که بهترین ها برات رقم بخوره

ممنونم. عزیزم برا یادگیری دیر نیس .

Hoda جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 02:22

عزیزم‌ یک پیشنهاد، البته نمی دونم چقدر عملی باشه!
شما نمی تونی به صورت حرفه ای فقط تاقل و‌ آیلتز درس بدی؟ خصوصی و عمومی، هر دوتاش الان خیلی متقاضی داره.
فکر می کنم درآمدتون چند برابر بشه!☺️

ممنونم خانمی . اما تو کل زبانکده ما فقط رئیس آموزشگاه این دو لول رو درس میده. باید دوره بگذرونم که خیلی گرون هم هست .

محسن ازدنیای دوست داشتنی چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 22:41 http://mohsenbak2.blogsky.com/

من همیشه پیش خودم میگم اگه زبان بلد بودم هزاران بار قله های موفقیت فتح میکردم! اینقدر که بنظرم زبان بلد بودن تو زندگی تاثیر داره.خوشبحالت.

زبان خیییییییلی خوبه و رشته م خیلی دوس دارم . اما بسیار کم درآمد. به قله نمیرسم .نههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد