کیک شکلاتی با تزئین خامه


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 20:00

سلام عزیزم.بس زیبا بود و حتما خوشمزه.به کارت ادامه بده‌.از وبلاگ های مامی سایت.شف طیبه.اشپزخانه کوچک من و سبز و ترش هم استفاده کن.دو تای اخری فیلتر شکن میخواهد ولی همه عالی هستند و هریک به نحوی کمکت میکنند بخصوص مامی سایت و شف طیبه.منتظر عکس های زیبا و خوشمزه ات هستم.موفق باشی

سلام خوبی شما . من سالهاست خواننده شف طیبه هستم عضوکانالش هم شدم . آشپزخانه کوچک عضو شدم اما خیلی پست نمیذاره با اینکه ویدیو هاش از جاهای دیگه گیر میارم. کاراش بصورت فیلم عالیه .

طلوع ماه چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 18:18 http://mmnnpp.blog.ir

وااااای
چ خوشکل.حتما خوشمزه هم بوده دیگه.
آفرین عزیزم.خسته نباشی.

مرسی عزیزم

ابان چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:51 http://abanam.blog.ir

این چه محشره عزیزم
بزن تو کار شیرینی پزی ...یه صفحه اینستا درست کن
خیلی خوب شده ها

مرسی عزیزم. خیلی دوس دارم برم تو این کار . اما فر خوب و جا ندارم . اما اگه کار تو کارگاه قنادی گیرم بیاد میرم به چند جا سپردم . ممنون عزیزم جات خالی خیلی خوشمزه شده بود.

تیلوتیلو چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 09:39

افرین بر این بانوی هنرمند

فداااااات

Zahra چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 02:27

سلام عزیرم
چه خوشگل شده، معلومه با این حداقل امکاناتی که داری خیلی با استعدادی

آره اما چه فایده . . خیلی به شیرینی پزی علاقه دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد