فعلا خونه نشینم و کلاس های ترم جدید شروع نشده . فقط یه کلاس رایتینگ و یه خصوصی دارم .

مشغول روزمرگی ها .

صبح رفتم برای زن داداشم کادو خریدم امیدوارم که خوشش بیات .

برم اگه شد بعد میام .همین الان کار پیش اومد.

میخواستم سه روز ورزش رو بکنم دو روز . دو هفته هم همین کارو کردم . اما دیدم انرژی هام هدر میره . و من زیادی خودم رو له کردم و دیگه تحمل بیش از این ندیده گرفتن خودم رو ندارم  . منم باید به کارها و زندگی خودم برسم و اینقدر خودم رو خرج دیگران نکنم . اینه که تصمیم گرفتم همه جلسات ورزشم رو برم.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 12:39 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.خوبی؟
چ خوب که ادامه میدی ورزشت رو.
به امید روزهای بهتر

ایشالا

تیلوتیلو دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 12:43 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
روزت بخیر
خدا را شکر که اینهمه مهربونی
هدیه خریدن اول حال خودت را خوب میکنه
خودت را خونه نشین نکن
کلاس ورزشیات را هم حتما حتما برو
مواظب دل مهربونت باش

سلام عزیزم تو خوبی . منم خوبم شکر . بله همین کارو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد