باید...


من باید نسبت به کارها و اتفاقات بد زندگیم صبورتر بشم وتحملم رو زیادتر کنم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
م جمعه 14 آبان 1395 ساعت 19:21

عزیزم به خواننده خاموشتم
عزیزم چرا خواهر و برادرت را نمیذارید بهزیستی،خوب اون بندگان خدا که تو بهزیستی کار میکنند باید یه نونی بخورنداگر همه بخواهند بچه های آسمانیشون را خودش نگه دارند که نمیشه.بخدا فکر نکن داری لطف میکنی یه ذره به خودت احترام بذار تا بقیه هم بهت احترام بذارندیه روز بگو من کارای مامان و بابام را چون حق به گردنم دارند انجام میدم ولی دارم از خود گذشتگی می کنم ،دیگه تا اینجا تحمل دارم،این بچه ها اونجا به خدا راحت ترند.
البته خود دانی ولی به نظر من آدم به دنیا نیمده که هر کسی هر باری که رو شونش اضافه است را بندازه رو شون دیگری
اگه یبار اینا بگی ویک روز کارشون را نکنی مطمئن باش بابت به دستا و پات میفته و قدرت را میدونه
الان بابت پیش خودش میگه این که هر چی میزنم توسرش بیشتر کار میکنه پس بیشتر زور میگم.
عزیزم تو هم مثل خواهر خودم دلم برات سوخت اگرناراحت شدی ببخش
این خواهر و برادرت وظیفه پدرت که ارامش را براشون فراهم کنه پس بذار به عهده خودش
موفق باشی بازم میگم ببخشید ناراحتت کردم گلم موفق و شاد باشی

سلام دوست خوب . ممنونم از همدلیت. اما واقعا راه نداره و من با همه خستگی هام دلم به این کار راضی نمیشه. من خسته میشم . داغون میشم اما بازم نمیتونم نسبت بشون بیخیال بشم . آقا هم هر کار کنم رفتارش همینه.

طلوع ماه پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 16:25 http://mmnnpp.blog.ir

سلام
حالت خوبه خانوم گل؟
مامانت بهتر شدن؟

سلام خوبی عزیزم نه هنوز حالش خوب نشده . بیچاره دیگه از پس کاراش بر نمیات

نفیس دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 17:51

تو چقدر صبوری دختر ..... چقدر خوبی .... خوش به حال پدر و مادرت ...... مثل تو کم پیدا میشه
جز دعا برای دل تنگت کاری از دستم برنمیاد
مطمعن باش خدا پاداش ذره ذره زحمت ها و مهربونیات رو میده

ممنونم عزیزم که این همه محبت داری . ممنونم از دعات و همراهیت. ایشالا که شما هم خوش و سالم باشی

طلوع ماه یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 09:00 http://mmnnpp.blog.ir


سلام.صبحت بخیر گلم.

سلام عزیزم خوبی ببخش دیروز نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد