خیلی گیرم .  مامانم سکته قلبی کرد .... اما خدا را شکر حالا حالش بهتره.  هنوزم بستریه.  منم گیر آشپزی و هزار جور کار دیگه . فعلا باشگاه رفتن صبح رو تعطیل کردم . تا ببینم کی برمیگرده خونه و حالش بهتر بشه . برای همه مریض ها دعا کنید . خدا همه رو شفا بده .

حس خیلی بدی بود چقدر گریه کردم حالا هم تو سی سی یو تحت مراقبته. دعامون کنید. تا ببینم کی بتونم باز بیام بنویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 19:27

سلام عزیزم
خیلی ناراحت شدم انشاء الله هرچه زودتر حالشون خوب شه حتماً براشون دعا میکنم

خیلی ممنونم از محبتت.

طلوع ماه چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 10:39

سلام خانومی.مامانت بهترن؟
خودت خوبی؟

سلام خوبی . منم خوبم خدا رو شکر . مامانم بهتره ولی دیگه مراقبت بیشتری میخوات

زهرا سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 00:15 http://khunamun.blogsky.com

ای وای من. عزیزم... خیلی ناراحتم. الحمدلله که بهترن. به امید خدا بهتر هم میشن. ما دعا میکنیم براش انشاءالله که قابل باشیم.

ممنونم عزیزم از دعات. خدا به پدر و مادرت سلامتی دایم بده

طلوع ماه دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 13:59 http://mmnnpp.blog.ir

وایخدا بد نده...انشاالله که حالشون خوب میشه.توکلت به خدا باشه....
انشاالله که به زودی سلامتی شونو به دست بیارن...

انشالا

زهرا دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 09:45

خدارو شکر که بهترن
ایشالله که به زودی برمیگردن خونه
خسته نباشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد