بی حرف

گفتم که دیگه نمیخوام از غصه هام بنویسم .

امروز خصوصی دارم برای همین الان به شدت استرس دارم . باید کلی هماهنگی کنم برای رفتن .

الانم نمیخوام چیزی بگم و توصیف کنم .

همینجوری گفتم فقط یه پست کوچیک بذارم که از پست قبلی دربیام .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرساد چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 13:26

عالی
زندگی هیچ وقت در گذشته متوقف نبوده و همیشه آینده بهتر از گذشته هست، اگر الان این حسو نداری وقتی نتایج این صبر و تحمل و کارهای خوبی را که انجام دادی در آینده نزدیک دیدی به این حرف ایمان میاری
آینده قطعا بهتر از گذشته هست و گرنه تا بحال نسل بشر منقرض شده بود
مطمئنا اگر با زندگی پدر و مادرتون هم مقایسه کنید شما خیلی بیشتر رفاه دارید و حتما در آنینده بهتر خواهد بود
از دورن به ارزشمندی خودتون ایمان داشته باشید
در پناه خدا شاد و سربلند باشید

خیلی ممنونم از حضورتون و از حرف هایی که برای آروم کردنم زدید . خدا کنه آینده بهتر از گذشته بشه.

تیلوتیلو دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 10:18 http://meslehichkass.blogsky.com/

هورا
سلام
روزت پراز اتفاقای ناگهانی خوووووووووووووب
نمیدونم دقیقا چی میخوای بدونی
بپرسی بهت میگم
اصلا هم اسمش اونی که گفتی نیست... ما دوستیم میخوای بیشتر باهام آشنا بشی

دوس دارم یکم بیشتر از بقیه بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد