من هستم ...

شنبه ها و دوشنبه ها صبح کلاسم خالی شده و بقیه روزها یوگا و فرانسه میرم . اگه مامانم جایی نره که مجبور بشم تو آشپزخونه سر کنم ، میتونم از این به بعد شنبه و دوشنبه  پای وبلاگم بشینم . کلاسهای بعد ظهر هم رو به اتمام و تا شروع ترم بعد حدود ده روزی خونه نشین میشم . و اصلا این تعطیلی بین ترم رو دوس ندارم و تو خونه خسته و عصبی میشم . البته این بار نوع نگاهم رو دارم تغییر میدم و سعی میکنم تو خونه هم تا حد امکان از وقتم استفاده مفید کنم و کمتر حرص بخورم . انشالله که بتونم از پس خودم بر بیام .

همش داشتم فکر میکردم میام وبلاگ از چی بنویسم . واقعا موضوع خاصی برای گفتن ندارم و هی میگم چی بنویسم ...

آرزوم اینه که کاش میشد که یه مسافرت تک نفره برم . مثلا برم مشهد و پول زیاد داشته باشم که بی دغدغه خرجش کنم . با هواپیما برم و با هواپیما بیام . یه هتل خوب جا بگیرم و تمام روز رو توی شهر بگردم و هی خرید کنم ، شهر بازی و رستوران برم . هتل هم که میام شاهانه ازم پذیرایی کنن و رو تخت نرم و گرمم یه خواب عمیق و بدون استرس از بیدار شدن داشته باشم و اونقدری بمونم که دیگه دلم بگه بسه نه شرایطم و دوباره با همون سرویس و خدمات راحت و آسوده برگردم خونه . کاش مثل تو کارتون ها یه بابا لنگ دراز پول دار و مهربون تو زندگیم پیدا میشد و می گفت من آرزوهای تو رو برآورده میکنم و هیچ چیز رو دور از دسترس نبین .

یه حامی که محکم و مهربون باشه . اینبار منظورم از حامی اصلا شوهر نیس . حامی میتونه هر کسی باشه که به من محبت کنه و بگه تو نگران نباش من هستم...

من هستم که تو بخندی ...

من هستم که تو راحت بخوابی...

من هستم که تو عاشقانه نفس بکشی...

من هستم که تو از زندگی لذت ببری...

من هستم که تو باشی...


نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 00:12 http://khunamun.blogsky.com

من روزی چندبار میام سر میزنم ولی هردفه کامنت نمیزارم
کجایی بانو دلمون تنگ شد

زهرا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 21:34 http://khunamun.blogsky.com

من هروز دارم بهت سر میزنم.
نیستی که! هرجا هستی خوشو خرم باشی انشاءالله.

توت پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 14:37 http://pasazvesal.blogsky.com

این جمله آخریا چه خوب بودن
حالت خوبه؟

سلام توت خوشمزه خوبم قربونت

پروانه یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 12:17 http://margazideh.blogsky.com/

بعضی چیزا هست که گشتن و دنبالشون گشتنهم آدمو داغون می کنه
حالتو بد می کنه
مثل یه تو که همه دلتنگی هاتو براش بنویسی

اره حق با توئه . اما بخوایم نخوایم زندگی درجریانه...

زهرا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 11:06 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزم.
آرزو میکنم حتتتما یه سفر توپ برات جور شه.
خوش بحالت چه برنامه خوبی داری. تدریس. کلاس یوگا. کلاس فرانسه.
مث من بیکار نیستی که نمیدونم چجوری پرش کنم.
بیشتر وقتمو کتاب میخونم و فعلا هم که فقط زبان انگلیسی :)

کتاب خوندن که عالیه . من علاقه زیادی به کتاب خوندن دارم اما تنبلم برا خوندن کتاب . درعوض کتابهای رشته خودم یعنی زبان رو همیشه حوصله شون رو دارم . دوس دارم مطالعه غیر درسی داشته باشم که متاسفانه گفتم توش تنبلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد