سر شلوغ

چند روزی سرم شلوغه . سر فرصت میام.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 17:53 http://khunamun.blogsky.com

آرزو میکنم اتفاقای خوب منتظرت باشه عزیزه دلم. منتظریم تا برگردی.

مرسی برای تو هم همینطور عزیزم

اتشی برنگ اسمان پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 17:30

سلام تازه با وب شما آشنا شدم میشه ارشیو قبلی رو داشته باشم
و اگه خصوصی نیست و امکان داره رمز لطفن ممنون

سلام ممنونم . شما آدرس نذاشتی من بیام سر بزنم . من آرشیو ندارم وبلاگ قبلیم تو بلاگفا بود که کلا منقرض شد اومدم اینجا

پریسا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:10

الهی همیشه به شادی سرت شلوغ باشه

مرسی پریسا جون . چقد حس کردم که دعات از ته دلته. مرررسسی من چطوری حال تو رو بپرسم عزیزم چون وبلاگ نداری من شرمنده ت میشم خیلی لطف داری که بم سر میزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد