سومین روز فروردین

امروز با کمردرد شروع شد و حتی نتونستم ورزش کنم . از اونطرف هم دامادمون با داداشم برنامه نصب کولر راه انداختن و همین باعث شد دوباره  اون اتاق کوچیکه رو به هم بریزیم  و انتقال یه چیزایی به آشپزخونه باعث شد خود آشپزخونه هم بهم ریختگی پیدا کنه . یعنی قشنگ انگار کل خونه رفته بود تو مرحله خونه تکونی اسفندماه . 

بارون هم ریز و قشنگ میبارید ، با عروس برای ناهار رفتیم دنبال خریدهای سالاد الویه ، اکثر مغازه ها و سوپری ها بسته بود و به زور تونستیم پیدا کنیم . برا خودمون ریلکس زیر بارون راه رفتیم ، من کمرم درد میکرد اصلا عین یه خط کش حس میکردم کل بدنم خشکه . ناهار رو اوکی کردیم و نصب کولر تموم شد ، و کولر قدیمی رو قراره اونور خونه نصب کنیم . بعد ناهار یه ساعتی خوابیدم و دوباره بلند شدیم به جمع و جور کردن ، خوبه عروس کنارمه وگرنه خیلی خسته و کلافه میشدم . لابلای کار ، حرف میزنیم ، میخندیم و گاهی شنگول بازی درمیاریم . 

حالا اتاق کوچیکه کمی راه نفسش باز شد ، مرتبش کردیم ، انگار یه کوه از سر دل من برداشته شد .‌ چقدر فضای خالی آرامش آدم رو بیشتر میکنه واقعا . و چقدر انباشتگی حال آدم رو بد میکنه .

کلا بچه های ما پایه بخور بخور هستن ، هی ناهار چی بخوریم هی شام چی بخوریم ، وااایییی  چقدر لاغر شدن و رژیم گرفتن سخت میشه . به دوستم سارا پیام دادم یه سری حرکت جدید برام فرستاده ، راجب حلقه هولاهوپ هم ازش پرسیدم ، گفت اونم خوبه بخری به شرطی که درست استفاده کنی که به مهره ها کمرت آسیب نزنی . 

سال شلوغی رو شروع کردی ساره جون ، امسال بجای دویدن باید پرواز کنی خاااانننممممم .

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین ۲ یکشنبه 5 فروردین 1403 ساعت 18:07

سلام عزیزم. عیدت مبارک ساره جان. امیدوارم سال خوبی برای شما و سال خوبی برای ایران مان و همه ایرانیان باشد
چقدر عروس تون رو دوست دارم ، البته که هر کس ممکنه نکاتی داشته باشه که دوست داشتنی نباشه زیاد، اما از توی نوشته هات معلومه دختر عزیز و خوش انرژی و مهربانی است. خدا را شکر‌ .

بابت تکالیف طراحی هم خودت رو اذیت نکن، میدونم که طراحی را خیلی دوست داری و بهت انرژی میده، و قرار هم نیست آدم تا خسته میشه یک روتین رو از زندگیش حذف کنه، اما قرار هم نیست آدم تو زندگی فکر کنه تغییر برنامه ها کار خوبی نیست. اگر دیدی تکالیف طراحی داره بهت فشار میاره، موقتا بذارش کنار‌ و اصرار بی مورد نکنه. فعلا تو داری از شغل حرفه ای ات در آمد کسب میکنی و با تدریس هم حال میکنی. پس شاید بهتر باشه به جسم و روحت فشار الکی نیاری بخاطر تراکم کارها. میتونی مثلا موکولش کنی به تابستان، یا اینکه تعداد جلسات را کم کنی. بهتر از اینه که نه تکالیفت رو با عشق انجام بدی نه به بدن و ذهنت فرصت استراحت

سلام شیرین جان سال نو مبارکت باشه عزیزم
الهی آمین ....
بله عزیزم همه آدما خوبی ها و بدی هایی دارن که ممکنه باعث آزار هم بشه ، اما من فعلا خوبی هاش رو پررنگ تر میبینم تا نقطه ضعف ها .

راجب طراحی اتفاقا همین چند روز داشتم بش فکر میکردم که خودمو قانع کنم موقتا انصراف بدم ، اما تا بیام خودمو قانع کنم یکی درونم گفت ساااارررره با صدای کلفت ، تو شش ماه سختی رو داشتی طراحی ول نکردی ، حالا دو سه ماهه آخر میخوای انصراف بدی ، برای همین باز دو دل شدم
البته خدایی مدت هاست فقط رفع تکلیف میکنم و از طراحی لذت نمیبرم .
یعنی این چند روز عید هم استرس و نگرانی داشتم عین اینا که پیک نوروزی دارن
دیروز تونستم فقط چندتاش رو انجام بدم با کلی حرص و اذیت .
تو خودم پیچیدم اصلا خواهر

تراویس بیکل جمعه 3 فروردین 1403 ساعت 23:45 https://travisbickle2.blogsky.com/

ایشالا کمرت بهتر بشه.یه چند روزی استراحت بکن،خیلی کار نکن.

اگه بشه تراویس جان خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد