عروس گل

دو روزه که میام مدرسه خیلی خسته کننده ست ، یعنی فقط خمیازه میکشم و تو چرتم.  جا گیرم بیاد سرم بذارم خواب میرم ، منی که هرجا و هروقت خوابم نمیبره . اما وقتی دانش آموز نیست و ما مجبوریم بیایم ساعت مون پر کنیم حس بدیه . الان تو حیاط مدرسه نشستم . کلی همکارا حرف میزدن من فقط گوش میدادم . 

امروز دلم خواست پیاده بیام ، حدودا ۲۵ دقیقه برای این مدرسه که نزدیک تر هم هست زمان برد. دلم میخواد کلا بخاطر سلامتی ، لاغری و قوت پاهام همیشه پیاده بیام . اما هم هوا گرم شده و بدتر میشه و هم به خودم میگم ساره تو امروز کیفت کوچیک و سبک بود ، استرس دیر و زودی هم نداشتی ، اما همیشه که اینطور نیس . 


دیروز خواهرم رو بردیم حمام ، من و خواهر کوچیکه و عروس . عروس الحق سنگ تموم گذاشت ، جوری  رفتار کرد که انگار یه عمره مریض داری کرده ، یا یه عمره خواهرم رو برده حمام . من نسبت به اونا کار آسون تر رو داشتم،  چون مثلا ملاحظه دستم رو میکنن . تو حمام نگاه شون میکردم ، میگفتم یه روزی من تک و تنها همه این کارا صفر تا صد انجام میدادم . کوچک ترین کمکی هم نداشتم . اما حالا سه نفر باید کمک کنیم تا حمام خواهرم پیش بره . بعد عمل دستم تقریبا دیگه حمام خواهرم از دوش من برداشته شد ، و کمک کوچیکی میکنم فقط . قبل اومدن عروس ، اون خواهرزاده رو صدا میزدن که بیاد کمک خواهر کوچیکه.  


عروس میخواست ناخن هاش درست کنه کلی مخ من زد بیا با هم بریم . من بخاطر مدرسه دیگه فکر این کار نبودم . و گفتم ارزش نداره برا دو هفته هزینه کنم . گفت یه رنگ ساده و کمرنگ بزن که فقط ناخن هات مرتب بشه ، منم قبول کردم . بعد حمام آماده شدیم ۸ شب نوبت داشتیم و تا هر دو تموم کنیم ساعت ده و رب بود که داداش اومد دنبال مون . 


یه نیم ساعت دیگه ساعت کاری من تموم میشه ، اما باید برم بازار برا خواهرم یه بلوز بخرم ، برا خودم هم رنگ مو و شامپو . 

هوا گرم شده و سنگین . 

خیلی هم گرسنمه . البته روزه نیستم اما چون نمیشه تو مدرسه چیزی خورد ، حس ضعف میکنم . 

امسال قلمچی برخلاف سال‌های پیش ، برام علی الحساب واریز کرد . نمیدونم خوبه یا نه . خوبه به شرطی که بخوام الان باش کاری کنم . ولی انگار از طرفی هم ذهنم میگه اگه میموند یه جا بت میدادن هم خیلی خوب بود . یه مقدار پول دستم هست که احتمال زیاد میرم باشون یه النگو آینه ای میخرم که النگوهام بشن سه تا . هر یه مدت یه بار یه دونه تونستم بخرم . 

بچه‌ها دلم ازین ساعت های هوشمند میخواد . اپل واچ نمیتونم بخرم هم بخاطر گرونی ش هم اینکه گوشی من سامسونگه . شما اطلاعات اگه دارید بم بگید . میگن شیائومی هم خوبه . میخوام حافظه ش خوب باشه ، تماس صوتی و پیامک و رسانه های اجتماعی ش هم کاربری داشته باشه برام . 

نظرات 2 + ارسال نظر
جوراب پاره و انگشت ازاد سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 19:56

خداروشکر عروستون خوبه البته خودتون هم خوب هستین خدا حفظتون کنه

ممنونم عزیزم

زهرا شنبه 4 فروردین 1403 ساعت 16:13

سلام ساره جان
سال نو مبارک
به نظرم اگه گوشیت سامسونگه، ساعتت رو هم سامسونگ بگیر
تمام‌قابلیت هایی که گفتی رو ساعت های سامسونگ داره

سلام زهرا جان
ظاهرا صفحه سامسونگ ها همشون گرده من مربعی دوس دارم برای همین فکر کنم باید بیشتر بگردم
مرسی از تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد