شلوغی کاری امروز

امروز کلی کار کردم ، الان دست و پاهام خیلی درد میکنه مخصوصا پاهام . صبح بعد اینکه رفتم حمام ، رفتم تو انباری که لباس بندازم لباسشویی، ‌دیدم انبار پوکیده از بی نظمی ، دیگه وسایل تا جلو در اومده بود و اون مربعی که توش ورزش میکردم هم پر شده . یعنی هرکس هرچی برداشته پس نداده سرجاش . وسیله رو وسیله بی نظم تلنبار شده بود . گفتم ساره اینجور باشه که ورزش دیگه نمیتونی بکنی دختر . 

به هیچ کس هم نمیشد بگم بیا کمک . چون داداشم کل هفته گیر یه سری کارا بود و دلم نیومد روز استراحتش رو خراب کنم . رفتم تو دل کار و همه وسایل ریختم بیرون ، سنگین ها رو به سختی با هل دادن جابجا کردم ، بیشتر وسایل رو جابجا کرده بودم که  عروس اومد گفت چه میکنی و یکی دوتا وسیله سنگین بام بلند کرد.  میشه گفت حجم سنگین کار گذشته بود که مامان آخراش اومد . کلی کارتون و سبد میوه انداختم و وسایل رو مرتب کردم و نصف انباری جا خالی شد . حالا ببین دو روز دیگه دوباره چه وضعی میشه . 

بعدم کارای ناهار ، و پاک کردن فر و هود . که سختی کار به تمیز کردن صفحه های هود هست که حتی با روش های آب جوش و مواد شوینده هم به سختی تمیز شدن . من ماه پیش هم این صفحات رو به جون کندنی تمیز کرده بودم . بعدم شستن حیاط و سرویس و حمام . و شستن هرچی شلوار که داشتم . امروز روز شلوارهام بود .  

عصر هم دوباره با همین خستگی با خواهرم رفتیم اون بازار اصلیه . تونستم یه کفش بخرم برای ورزش تو انبار . 

الان پاهام خیلی درد میکنن . 

فردا میرم مدرسه .

 برای فردا باید ریخت و پاش لباس های کمدم رو مرتب کنم . چقدر دلم میخواد چندتا مانتو دربیارم بدم بره . با اینکه دو سالی هست که مانتو جدید نخریدم و هرچه دارم همان است که داشتم . 

اما سبک شدن محیط ، حال آدم رو خوب میکنه . 

از وقتی عروس اومده ، بخاطر وسایل اونا هم انباشتگی تو خونه مون بیشتر از قبل شده . فعلا هم که ظاهرا دوس دارن با ما بمونن و خیلی دنبال رفتن نیستن . به قول خودشون حداقل ۶ ماه . 

ما هم دوس داریم اونا باشن . هم داداش کلی کار و مسئولیت داره که اگه نباشه به عنوان مرد خونه ، ما لنگ میشیم و هم عروس که پر از انرژی های مثبته . ولی شلوغی خونه گاهی برای همه مون سخته . 


نظرات 6 + ارسال نظر
نرگسی جمعه 3 فروردین 1403 ساعت 00:31

سلام ساره جون سال نو مبارک عزیزم ♥️♥️♥️♥️
ببین ساره یه نوع چربی زدا هست به نام معجزه . موادش مثل تیکه های نمک بلوری هست( یه همچین چیزی)
بعد این واقعا معجزه می‌کنه و هود و چدن گازو کابینت و بدون کمترین زور و فشاری برق میندازه
فقط حتما حتما باید حواست باشه که روی جاهایی بزنی که رنگشون حرارتی و کوره ای بوده وگرنه رنگ ساده رو آب خوردن با چربی پاک می‌کنه
من امسال برا هودم ازش استفاده کردم عالی بود .
مغازه های لوازم خونگی دارن ازش فک کنم ، توی بعضی فروشگاه‌ها هم دیدم .

سلام نرگسی جون سال نو شما هم مبارک
باشه عزیزم اونم امتحان میکنم .
مرسی از اشتراک تجربه ت ، خدا خیرت بده

رضوان دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 09:18 http://nachagh.blogsky.comy

خوش به حال انباری که بهش رسیدگی کردی.سال نو در فضاهای وسیع تر جایابی کنی انشا الله

انشاالله

همساده یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 13:19

ساره جان خسته نباشی.
پیشاپیش سال نو رو تیریک میگم .ات شاالله که سالی پر از سلامتی و موفقیت های ناب در همه زمینها برای همه باشه.

ممنونم همساده جان
بر شما هم مبارک باشه عزیزم
سلامت باشید

آتشی برنگ آسمان یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 00:51 https://atashibrangaseman.blogsky.com

دستت درد نکنه انقد خانومی

مرسییی عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 00:35

سلام
میدونم که توی کارهای خونه هزاربار از من بهتری اما برای گاز و هود و فر از سیف استفاده کن ببین کارت ساده تر میشه
اسپری بهتر از سیف کرمی هست از لحاظ اینکه کار کردن باهاش راحت تر هست

سلام تیلو جان
اختیار داری شما کدبانویی
قبلا تعریف سیف کرمی رو شنیده بودم و این مدت ازش استفاده میکردم ، اما اونجور که تعریف شده من ازش کارایی قوی ندیدم . دفعه بعد از نوع اسپری ش میخرم . امیدوارم واقعا راحتم کنه .
تمیزکردن فیلترها خیلی سخته

فاضله شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 09:01 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد