فکر شیرین

تو فکرم برا خودم یه کانکس بخرم برای کلاس خصوصی هام و دارم سرچ و مطالعه میکنم راجبش . 

اگه میشد یه اتاقک بخرم اینجوری میتونم اگه بشه اتاق شخصی خودم رو هم داشته باشم عالی میشد . 

فعلا دارم فکر شیرینش رو مزه مزه میکنم و چشمام قلبی میشه . احتمالا بعد عید درخواست خصوصی هام بیشتر بشه و مشکل جا و زمان رفت و آمد باعث میشه نتونم همه رو بگیرم ولی اگه جا داشته باشم دیگه خود به خود محدودیت زمانی هم نخواهم داشت . 


راستی حقوق و عیدی هم واریز شد . 

من برای اولین بار تو عمرم عیدی گرفتم ، خیلی ذوق کردم و خیلی شکرگزاری برای این شادی . 

سه و ششصد حقوق و دو و نهصد عیدی بم دادن . 

نظرات 8 + ارسال نظر
خاموش جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 01:42

عزیزم، من خودم توی آموزشگاه درس میدم آموزشگاه ما خیلی کم میگیره و از من برلی یک ساعت و نیم، ۳۰۰۰۰(سی هزار تومان) میگیره(هر یک و نیم ساعت تدریسم ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومنه) ولی دیدم که بفیه آموزشگاهها برای یک و نیم ساعت ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان میگیرن و کاری به این ندارن که نرخ شما چی هست و ساعتی چند میگیرین برای تدریس، لطفا به چند تا آموزشگاه هم سر بزن دوست خوبم، آموزشگاه محاسن خاص خودشو داره، هم از لحاظ امنیت خوبه و هم اینکه تو آموزشگاه دیده میشی و معروف میشی و هم اینکه نگران اجاره و گرما و سرما و ،،، نیستی، به نظر من فکر کانکس رو بگذار کنار و به هر چند تا آموزشگاهی که میشناسی سر بزن تا یه مورد خوب انشاالله پیدا کنی.

خاموش جان مرسی از همفکری ت
من الان خصوصی ۳۰۰ میگیرم تازه بعضیا همینم کلی چونه میزنن . رئیس زبانکده فعلی خدا خیرش بده این مدت هربار کلاس داشتم و ایشون کلاس خالی داشته به من جا داده و هزینه اصلا ازم نگرفته درعوض من کادو گرفتم جای تشکر به ایشون دادم . اما جاهای دیگه ۳۰ درصد و ۵۰ درصد میگیرن ، ۳۰ درصد ۳۰۰ تومن اشتباه نکنم میشه ۹۰ هزار تومن ، خب خیلیه برای یه دو نه کلاس که تک و توک پیش میاد بخوای حتی همون ۳۰ درصد رو بدی
همه جا همینقدر میگیرن .
کانکس هم فقط یه فکر بود ، هرچی گوگل کردم گزینه مناسبی نبود . مخصوصا که ازین به بعد هوا هم خیلی گرم میشه قضیه ش منتفیه

شیرین‌۲ پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 11:35

راستی یک ایده هم به ذهنم رسید برای آموزش خصوصی آنلاینت ( فکر کنم دانش آموزها الان بعد از کرونا با آموزش آنلاین اوکی هستند نسبتا)

اونهم اجاره یک میز گوشه یک کافی شاپ شیک، با گوشی و هدفون حرفه ای که صدای محیط مزاحم خودت و شاگردت نباشه،،فقط مهم این باشه کسی در محدوده دوربین لپ تاپت نیاد.

فکر کنم اینطوری با یک کافی شاپ، با قیمت پایین تر از،دفتر کار بتونی توافق کنی

ایده آنلاین خیلی خوبه، میدونم خیلی از اساتید آیلتس الان آنلاین آموزش میدن، پس میتونه گزینه جدی باشه برات برای پیشنهاد دادن به دانش آموزانت

من برای مجازی هم به خیلی ها گفتم شیرین جان
مشکل اصلی همون نداشتن جا هست و زمانت رو هم محدود میکنه .
وگرنه میتونستم محدودیت زمانی رو به حداقل برسونم اگه جا داشتم حتی برای مجازی ها .

شیرین‌۲ پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 11:31

به به
مبارک‌باشه عیدی ات،،پر از برکت و شادی باشه ایشالله
کانکس ایده خوبی میتونه باشه اما نه در گرمای جنوب، اگر بخواهی با کولر گازی خنکش کنی، هزینه برقش بالاست
مگر اینکه با ساندویچ پنل های خاص و عایق بخواهی درستش کنی که خوب خیلی گرون تر از کانکس معمولیه، با اون ساندویچ پنل ها مثل یک خونه پیش ساخته میشه برات، اما باز انشعاب برق میخواهی برای خنک کردنش ( من زمانی تو کار کانکس و خانه های پیش ساخته بودم و برای سایت های پتروشیمی و حفاری و همینطور تجهیزات نیروگاه فروش داشته ام و میدونم بحث گرما جدیه)

همون پیشنهاد اون دوست برای اجاره اتاق و دفتر کار معقول تره برات به نظرم، حتی ۵۰ درصد
بحث فقط پولش نیست، اینطوری کم کم اسمت میپیچه و اگر شاگردهات زیادتر بشه میتونی درصدت رو بالاتر ببری.

مرسی عزیزم
آره منم فکر گرما و تهویه ش بودم . ولی چیزایی که گفتی هم خوب بود که بدونم مخصوصا از خودت که تخصص هم داری
تا ببینم چطور میشه یا با جاهای دیگه صحبت کنم شاید درصد کمتری بگیرن .

رضوان پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 10:48 http://nachagh.blogsky.comy

فکرای شیرین کنی روی تحقق آمال و آرزوهات اثر خوب داره.

امیدوارم

صبا سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 06:37 http://gharetanhaei.blog.ir

امکانش هست کلاس خصوصی هات تو‌ مدرسه برگزار بشه؟
فکرای شیرینت رو دوست دارم. ادامه بده

اکثرا تایم کلاس ها بعدظهره و استفاده شخصی از مدرسه امکانش نیس ، مسئولیت هم داره . مشکل اینجاست هرجا بگی میگن ۵۰ درصد ما ۵۰ شما
برام نمیصرفه واقعا
مرسی عزیزم

رها سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 00:15

چه خوب. امیدوارم هرچه زودتر بگیری

امیدوارم

تراویس بیکل دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 19:34 https://travisbickle2.blogsky.com/

به سلامتی و دل خوش خرج بکنی

ممنونم تراویس جان

رزا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 18:40

یه سری جاهایی هستن که ساعتی میز و صندلی اجاره میدن. حالت دفتر کار. خوش قیمت هم هستن.

بله اینجا هم یه چیزی شبیه اون مکانی که میگید هست ولی میگن ۵۰ ما ۵۰ شما ، برام نمیصرفه واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد