خیلی پراکنده

از طرف ستاد مدارس غیرانتفاعی یه کارت بمون دادن که ازین به بعد هرجور مزایایی خواستن بدن به اون کارت واریز بشه که رو حقوق مالیات کمتری بمون بخوره . تو این مدت یه ۶۰۰ تومن کمک هزینه فرم مدرسه دادن که فقط پول آستین اون فرمی که خریدیم میشد  ولی من بازم میگم شکر . و به این کارت ۴۰۰ روز زن  واریز کردن . 

تا ببینم عیدی چقدر بم میدن ، برای اولین بار تو عمرم میخوام از کارکرد خودم عیدی بگیرم خیلی براش ذوق دارم شاید خیلی هم نباشه اما خالصه خالصِ از زحمت خودمه 


خونه تکونی تقریبا تمومه به غیر از اتاقی که خواهرم توشه که هنوز همت نکرده خودش رو از رو قالی جابجا کنه تا ما کارا پیش ببریم . 


دلم میخواست یه مدت تکلیف طراحی نداشتم که به ایده های رنگی م میرسیدم.  اصلا وقت نمیشه . ولی باید باید یه سری کار تبلیغاتی برای قبل عید آماده کنم که عیدی بدم به یه تعداد از دوست و همکاران . 


چند وقتیه نتونستم هیچ وبلاگی رو بخونم تقریبا سه هفته شده فکر کنم . 


الان دارم به زور به حافظه م فشار میارم یادم بیاد تیتروار چی میخواستم اینجا بنویسم و به سختی یادم میاد ‌ .


راستی عیادت و دیدار دوستم و مادرش رفتم فکر کنم هفته پیش بود . و یکی از دعوتی هایی که گرفته بودم رو تونستم جور کنم و با سارا رفتیم یه کافی شاپ . تو فضای باز بیرون کافه تو هوای سرد نشستیم .

فکر کنم اینو گفته بودم .... وای .... اینقدر دیر به دیر مینویسم که یادم نیس چی گفتم ‌.


دارم بچه ها مدرسه رو برای جشنواره خوارزمی آماده میکنم چقدر دلم میخواد مقام بیارن ، اینجوری هم افتخارش برای منه هم مدرسه . و مسلما رو امتیاز من تاثیر زیادی داره . 


دیگه یادم نمیاد چی خواستم بگم ... حس میکنم چیزا دیگه هم بود اما بالا نمیاد . 


راستی برای لپ تاپم باتری اورجینال گیر اومده به قیمت دو میلیون و پانصد  ، خود لپ تاپ رو خیلی سال پیش یه میلیون و سیصد گرفتم . ولی چاره چیه باید براش بخرم چون لازم میشه . لپ تاپ من خیلی نو بوده و زیاد استفاده نشده،  اصلا نمیدونم چطور باتری ش به فنا رفت . 

فعلا داداش جام داده ، کاش میشد قسطی بدم ولی خب شاید اونم برا پولش برنامه داشته باشه . لپ تاپم فوجیستو زیمنس آلمانی هست . 





نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 13:14

چقدر خوب که دستت همیشه تو جیب خودت بوده امیدوارم بعد اینم همیشه جیبت پرپول باشه
چند تا کار همزمان ادمو خسته میکنه طراحی رو بزار برای تابستان که تعطیلی اونوقت بهتر نیست
برادرهارو خدا برات حفظشون کنه

ممنونم
نه دیگه تا پایان سال تحصیلی خیلی نمونده ، عید که پیش رومونه و احتمالا استاد کلاس تعطیل کنه
بعدش هم زیاد طول نمیکشه
من با همه سختی ش ولی دوس دارم که بی وقفه ادامه بدم

فاضله جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 22:00 http://golneveshteshgh.blogsky.com

دمش گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد