جلسه هفدهم مشاوره

دیروز صبح ساعت ۱۱ جلسه مشاوره داشتم ، نشد برم بیرون . گیر خونه تکونی بودم.  تا خود ۱۱ رو چارپایه داشتم بالای یخچال و فریزر رو تمیز میکردم تا پایین و کابینت ها و و و . اومدم پایین و تو انباری به بهانه کلاس مجازی با دکتر حرف زدم . برای این جلسه واقعا موضوع خاص و مهمی نداشتم . یه گزارش وضعیت از آنچه در یه ماه گذشته بود به دکتر دادم . مثلا  در مورد کسری حسابم و نتیجه پیگیری م . و بقیه حواشی که اونقدر مهم نبودن . بیشتر جوری بود انگار فقط داشتم با یه دوست حرف میزدم . 


از عصری کمردرد گرفتم یه وری راه میرم . درد دارم . عروس چقدر ماساژ داد و آخرش قرص خوردم.  

به دکتر گفتم حضور عروس بم حال شادابی و جوونی داده ، گفت چه خوووب . 

اپ speaky رو برای ارتباط با افراد زبان اصلی نصب کردم و بعضیا هیچ جوره باور نمیکنن اون عکس مال یه دختر ۴۲ ساله ست ‌ . فکر میکنن دروغ میگم . برام مهم هم نیس . من هدفم از حضور در این اپ فقط پیشرفت خودم هست و آشنایی با فرهنگ انگلیسی آمریکایی هاست که تو کارم به دردم بخوره . 


اینو الان یادم اومد ، حواسم نبود برا دکتر تعریف کنم . امسال من برای کارای مدرسه باید تو یه سری سایت ها ثبت میشدم ولی با اینکه ثبت اولیه شده بودم ، اسمم بالا نمیومد و حتی برای کارنامه دهی لیست با نام من بالا نمیومد و مجبور میشدن چند راه مختلف رو برن . همین حرفا تو دفتر بود که اون دبیر هفتمی ها با خنده به من گفت این سایت کلا با تو مشکل داره عزیزم میگه از همون راهی که اومدی برگرد 

منم خیلی خونسرد و ریلکس با خنده  بش گفتم  هاهاها به سایت بگو به همین خیال باش . دیگه هیچی نگفت ساکت شد . 


برای طراحی وارد مرحله چشم شدیم ولی من هنوز تکالیف این هفته رو دست نزدم . این دو روز تعطیلی هم به کار و بدو بدو گذشت . فردا هم مدرسه م ببینم یکشنبه چی میشه . البته طراحی سوال هم دارم . 


این دو روز هم عروس آشپزی کرد . البته اولین بار نبود . این مدت سه چهار باری آشپزی کرده ‌ . دستش درد نکنه . امروز به داداش گفتم دست داداشم درد نکنه با این عروس آوردنش  و با عروس کلی خندیدیم . 

نظرات 2 + ارسال نظر
همساده دوشنبه 23 بهمن 1402 ساعت 21:40

خوشحالم برا خوشحالیهات

ممنونم همساده

فاضله شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 09:34 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عزیزم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد