لذت حقوق ماهانه

بزرگترین مزیت کار مدرسه حقوق ماهانه ش هست شاید قبلا هم گفتم ، یه جور امنیت بم میده که بتونم یه صندوق شرکت کنم یا یه چیزی قسطی بخرم . 

من سالهاست دستم تو جیب خودمه ، سالها مادیات زندگیم رو خودم تامین میکنم و شکر خدا در حد خودم هم خوب میپوشم هم خوب میخورم ، و در حد یه کافه هرچند وقت یه بار با دوستام ، تفریح هم میکنم . 

البته من هنوز تور برام یه هدف هست که باید بش برسم . 

برام خیلی لذت بخشه که اگه چیزی بخوام اصلا مجبور نیستم دست جلوی کسی دراز کنم و یا خواسته های مالی م رو از کسی توقع داشته باشم . 


یه پافر از گیلان سفارش دادم با قیمت ۳۰۰ هزار تومن ، بگید چه رنگ، سرخابی . بله سرخابی . جوری که تو شک افتادم اگه تو مدرسه بپوشم ایراد بگیرن ، اما امروز پوشیدمش و چقدر هم از همکارا و هم دانش آموزان بازخورد خوب گرفتم که خانم چقدر پافرتون خوش رنگه ‌.


امروز تونستم یکی از اون قرارهای دوستانه رو جور کنم . خواستم دوستم رو شام ببرم بیرون اما ایشون گفت من رژیم هستم و بریم کافه من دمنوش میخوام ، کلی اصرار کردم ولی گفت رژیمم خراب میشه ، سارا مربی یوگا و اروبیک هست . و رفتیم یه جای خوب که صندلی بیرون گذاشته بود . بیرون تو هوای آزاد و نسبتا سرد این چند روزه ، کلی حرف زدیم و اون دمنوش خورد و من یه هات چاکلت خیلی خوشمزه و یه اسلایس کیک شکلاتی . از همه ش قشنگ تر همون نشستن تو فضای آزاد بود . 


دلم میخواد یه فرشینه ببافم ، امروز تو مدرسه کار یکی از بچه‌ها رو دیدم و خیلی خوشم اومد . و درنظر دارم یه سری کار آبرنگ مینیمال بزنم . و همه اینا تو برنامه هام هست و دارم سعی میکنم تا قبل عید یه سری هاش پیش ببرم . 

به شدت امشب هوس کردم اون کتاب انگلیسی رو شروع کنم به خوندن . و و و ...


از دکتر درخواست جلسه کردم و منتظر جواب ایشون هستم . 


خونه تکونی هنوز ادامه داره و درطول هفته کاری ، دست به کاری نزدم تا برسیم به آخر هفته . 


امروز مامان اشتباها یه ساعت زودتر منو بیدار کرده ، با این توضیح که من هر روز خودم بیدار میشم و نیازی نیس کسی بیدارم کنه . اما ساعت رو اشتباه دیده و منم از هُلم اشتباه دیدم و حتی موهام شونه نکردم تندی آماده شدم ، بعد نشانه های هر روز رو چک میکنم که چطور موبایلم زنگ نخورده ، چطور سرویس بچه های تو کوچه هنوز بوق نزده ، و بعد چندتا ساعت چک میکنم میبینم وای یه ساعت زودتر بیدار شدم ، خوبه نرفتم سر ایستگاه. کلی کلافه شدم و ناچارا با همون لباسا دراز کشیدم یه چشم باز یه چشم بسته تا تایم رفتنم رسید ولی کل تایم تو مدرسه اذیت شدم انگار دو روز نخوابیده بودم ‌. 


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 ساعت 00:59 http://gharetanhaei.blog.ir

این لذت گوارای وجودت باشه عزیزم

و میزان حقوقت بیشتر و پربرکت باشه

تمام خریدا و کارها و جاهایی که رفتی هم نوش جانت

مرسی صبا جان عزیزم

فاضله چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 08:32 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ماهیانه ثابت کلا خوبه
پیامک واریز حال آدمو خوب می‌کنه
شبیه منی

آره قشنگ ترین پیامی که میاد و خوشحالت میکنه

رضوان چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 06:25 http://nachagh.blogsky.com

مبارک حقوق ماهیانه ثابت تون.رفتن سر قرار با دوست وخوردن هاتچاکلت وکیک را پسندیدم به خصوص در هوای ازاد کافه در کنار دوست.انشا الله خانه تکانی به بهترین شکل پایان بیابد.یک ساعت زودتر بیدار شدن زور میگه.سال نو پیشاپیش مبارک ساره جان

مرسی رضوان جان برای حضور گرمت کنار من .
ببخشید که من خیلی ناپیدا شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد