پست عجله ای

اومدم فقط تیتروار بگم و برم بشینم پای طراحی ‌ . البته خودم از استاد وقتی گروه مون برای تکالیف باز کرد ، خواستم بمون تنفس بده و ایشون قبول کرد . اما من عقبم . این هفته هم از چند روز پیش شلوغ شروع شده و فعلا تا مدتی احتمالا شلوغ پیش بره . 

آخر هفته عقد داداش هست . 

تند تندی یه شومیز و دامن خوشکل و سنگین رنگین خریدم اونم مشکی . اصلا بازارگردی نکردم . تو پیج دیده بودم و رفتم حضوری خریدمش . 

طراحی سؤال دیشب بالاخره تموم شد و تحویل دادم که دوشنبه امتحان دارم و بعدش باز تصحیح اوراق . 

آخر هفته عقد محضری با یه جشن کوچیک خواهیم داشت و خب یه سری هم مهمون . سرم خیلی شلوغه مثل همیشه 


تا پست بعدی فعلا شب خوش 

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضله پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 17:56 http://golneveshteshgh.blogsky.com

مبارک باشه

ممنون

م پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 10:11

انشا الله قدمش خیر و مبارک باشه
و بهت خوش بگذره

آمین

غزل سپید چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 22:17

عزیزم خیلی مبارک باشه. تبریک به خواهر جون آقا داماد. الهی که همه چیز عالی پیش بره و عروس و داماد گل خوشبخت ترین باشند

مرسی غزل جان خیلی خوش برگشتی

مهسا چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 09:00

مبارک باشه عزیزم

ممنونم عزیزم

فرشته دوشنبه 25 دی 1402 ساعت 07:20

خیلی مبارکه اخ اخ خواهرشوهر کلی کار داره تو مراسم

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد