کممممکککککک

بچه ها هنوز از قلمچی و مابقی پولم خبری نیس . 

موندم چه کنم ، بازم پیام بدم و زنگ بزنم ؟؟؟

یا صبر کنم .

اگه پولو ندن چی ؟ بازم سرم بندازم پایین برم سر کلاس ترم جدید یا بگم دیگه نمیام . 

دو تا از همکارای دیگه هم حساب کتاب شون ناقص بوده ، گفتن قبلا هم بارها میلیونی ازمون خورده و توجیه کرده ، ولی این ترم میخوان دربیان.  آخه اونا دبیر ریاضی هستن و خیلی شاگرد خصوصی دارن ، به قول خودشون بشینیم تو خونه خصوصی بگیریم چند برابر این پول قلمچی ما درآمد داریم چه کاریه برای یکی کار کنیم پول مون بالا بکشه .  اما من که خصوصی ندارم اندازه اونا . جا هم ندارم برای گرفتن شاگرد ، یا باید برم خونه شون یا بیخیال بشم یا یه جا برم و ۵۰ درصد هم از پولم بدم به صاحب ملک . 


خیلی ذهنم درگیره چه کنم . 

آخه بالاترین درآمد من از قلمچیه و کارش از مدرسه خیلی خیلی سبک تر و کم تره . 


ممنون میشم کمکم کنید . هم فکری و راهنمایی بدید بچه ها . 

نظرات 7 + ارسال نظر
شیرین ۲ جمعه 22 دی 1402 ساعت 22:46

ساره جان
فکر کنم قبلا هم تو یک کامنتی گفته بودم

نه تنها تو، بلکه شاید بیش از ۸۰ درصد معلم ها، حتی معلم های کنکور، تا حدی مجبور هستند مطابق با شرایط مدارس و آموزشگاه ها کنار بیایند، چون مرجع اعتبار معلم + شاگرد خصوصی هستند

با مشاغل دیگه قابل مقایسه نیست، شرایط تدریس بعنوان معلم غیر رسمی

میدونم خیلی از قوانین غیر منصفانه است، و حتی گاهی حتی قوانین غیر متصفانه خودشون رو هم زیر پا می‌گذارند

اگر یک دبیر بسیار معروف باشی، شرایط متفاوته چون اعتبار و معروفیت اون دبیر در حقیقت شاگرد برای اون مدرسه و آموزشگاه میبره، ولی این حدود ۲۰ درصد معلم‌ها هستند

ولی اگر میخواهی در این کار باشی، چاره نداری حز اینکه با تدبیر باشی، حرفه ای عمل کنی وارد حاشیه با همکاران نباشی، کم کم برای خودت اعتبار کسب کنی و مته به خشخاش نذاری تا اعصابت راحت باشه. اگر میخواهی هی بگویی حق من اینه و اونجا حق من خورده شده و ... ، باعث میشه فقط خودت اذیت بشی و حتی ضرر کنی

آموزش و پرورش در ایران مافیایی شده، مثل خیلی چیزهای دیگه‌ . الان تو به فکر پیشرفت خودت باش و داشتن شاگرد خصوصی بیشتر، حتی اگر مکان هم داشتی، بدون مرکز و مدرسه، ظرف چند ماه ، شاگردهات تمام می‌شد و یافتن شاگرد خصوصی جدید تقریبا نا ممکن

اینها تجربیات بیش از ۲۰ ساله منه، البته خودم معلم نیستم اما همسر سابق من یکی از بهترین، معروف ترین و با سوادتر دبیران کنکور تهران بود که در گیر این مشکلات و معضلات بود

سلام عزیزم خوبی
ممنونم ازت
آره فعلا چاره ای نیس و باید مدارا کنم . واقعا چشم تو چشم شدن باشون برام خیلی آزار دهنده خواهد بود ازین به بعد
ولی چاره چیه
فعلا باید صبوری کنم و به قول تو با تدبیر و عاقلانه برخورد کنم

جوراب پاره و انگشت ازاد جمعه 22 دی 1402 ساعت 07:02

نمی شه پیج اینستا بزنی و ویدیو و تولید محتوا و ازین خرفا ؟ من قول می دم که تبلیغت کنم شاید ازون طریق بتونی کلاس خصوصی برداری به مرور که شاگردات زیاد بشن ایشالا

مرسی عزیزم
اما من واقعا مشکل جا و فضای مناسب برای آموزش های مجازی و حتی تولید یه محتوای آموزشی دارم
مجازی هایی که میگیرم همه کسانی هستن که از شرایطم خبر دارن . و اگه یکی از بیرون بگه کلاس میخوام به زحمت خیلی زیاد میتونم کلاس بدم بش .
حضوری هم که دیگه نگم براتون...

یگانه جمعه 22 دی 1402 ساعت 00:14

سلام عزیزم،به نظر من نگو دیگه نمیام ،فعلا" مدارا کن،کار کردن با قلمچی یک امتیاز مثبت و برای کلاس کاریت خوب هست ،اول دوره ی بعد،دوباره با زبون دوباره توقعاتت رو از نظر مالی با مدیر درمیون بگذار،اگه نتیجه نگرفتی وقتی از کار دیگه مطمئن شدی اونموقع اگه خواستی بیرون بیا

سلام
نه اکثرا میگن فعلا مدارا کن حتی تو خونه مون
خیلی دلچرکین هستم ازون نامرد
اما فعلا چاره ای ندارم
یه سری پرس و جو کردم برای یه جای دیگه هنوز نتیجه گیری نکردم

مینا چهارشنبه 20 دی 1402 ساعت 20:19

سلام
من که خیلی در جریان نیستم ولی به نظرم بیا بیرون از قلمچی و برو سراغ کلاس خصوصی. روزی دست خداست، کم کم شاگردهات هم زیاد میشن.

سلام فعلا دارم به خودم صبوری میدم باید یکی دو جا پیشنهادهام از نظر مالی و مسافت و کرایه چک کنم بعد بهتر تصمیم بگیرم خدایی به دلم نیس باش کار کنم

صبا چهارشنبه 20 دی 1402 ساعت 02:59 https://gharetanhaei.blog.ir/

خب تو نمی تونی چکشی عمل کنی مثل همکارات چون این منبع درآمد مهمت هست!
به نظر من باهاشون ادامه بده اول که صبر کن ببین واکنششون بعد از رفتار همکارات چی هست!

بعد هم مثلا اگر آموزش ضمن خدمت داشتی یا کلاس شب امتحانی فقط بهشون اطلاع بده نمی تونم بیام و ... یعنی سر چیزای دیگه اصلا کوتاه نیا!! می دونی میخوام بگم با مهره هایی که دستت هست بازی رو جلو ببر و کم کم ببرشون به سمتی که میخوایی. احتمالا زمان می بره!

آره چند نفری گفتن بخاطر شرایطم فعلا ادامه بدم باشون تا شرایط رو چک کنم
خیلی حرام خوره ، امیدوارم پسش بده

رعنا سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 22:05

سلام.
ساره‌جان، خوبی؟
چه آدم حق‌خوریه این رئیس قلمچی. می‌دونه که نیاز داری به پول؛ ولی بهت نمی‌ده. راستش من اگه بودم به چشم یه فرصت بهش نگاه می‌کردم. درمی‌اومدم؛ یه مدت کوتاهی استراحت می‌کردم. در این حینم دنبال یه جایی بودم که بتونم با درصد کم کلاس خصوصی بردارم. به صاحب ملک می‌گفتم اوایل با درصد کم کار می‌کنم. اگر کارم رو پسندیدین، درصدم رو زیاد کنید. ولی می‌دونم این پیشنهاد نشدنیه توی ایران. اگه می‌خوای از یه کار دربیای باید اول کار جدید پیدا کنی.

سلام رعنا جان آره عزیزم خییییییییلی پست و حرام خوره
والا فعلا دارم صبوری میکنم کنارش یه سری بررسی
ولی عالی میشد وسط ترم درمیومدم و میذاشتم بمونه تا بگرده یکی مثل من گیر بیاره

فاضله سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 17:08 http://golneveshteshgh.blogsky.com

اگه فکر می کنی اوضاع بدتر میشه نگو

فعلا ساکتمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد