بازم روز زن

امروز تو مدرسه دوم دعوت بودیم برای روز زن ، پذیرایی شدیم با سمبوسه و سوسیس بندری و شیرینی تر ، فکر کنم این مناسبت ها تناسب مون رو بهم میزنه  

البته من امروز همت کردم و ورزش رو شروع کردم . هورررراااا . خدا کنه بتونم ادامه ش بدم . امروز با ده دقیقه شروع کردم که مثل اون دفعه پاهام منقبض نشن و داغون بشم . 


داشتم میگفتم تو مراسم ، مدیر بمون نفری یه قاب از یه صفحه از اشعار فردوسی هدیه دادن ، من اینو بیشتر از ماگ دوس داشتم . ما هم کارت هدیه ای که همه همکاران جمع کرده بودن به ایشون دادیم ، فضای امروز برام خوش تر بود . 


همچنان از تکالیف طراحی استاد عقبم . درخواست تنفس به دلیل پیش رو بودن عید رد شد حالا کو تا عید . 

همچنان طراحی سوالات عقب افتاده و باید تا آخر همین هفته تحویل بدم . گاهی استرس میگیرم . 

این چند روز هم همش یه جوری پر شده و نتونستم سوالات طراحی کنم . 

از حاجی قلمچی هم فعلا خبری نیس . 

موندم اگه پشت گوش بندازن ، پلن بعدیم چی باشه . 

نظرات 2 + ارسال نظر
رها دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 21:50

همیشه به جشن و شادی

ممنونم

فاضله دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 09:13 http://golneveshteshgh.blogsky.com

استرس خیلی بده

بله خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد