پیگیری

امروز تو یکی از دو مدرسه ، مدیر جشن روز زن رو گرفت و ناهار داد . کادو هم یه ماگ رنگی خوشکل به هر نفر داد . میوه و شیرینی ... 

ما هم نفری صد تومن  گذاشتیم و یه کارت هدیه دو تومن و یه شاخه گل تو باکس هدیه دادیم به مدیر . برای اون مدرسه هم صد تومن دادم و فردا صبح برای جشن روز زن دعوت هستیم . 

من تا دو و نیم مدرسه بودم . صبح هم با سرویس رفتم . سرویس همچنان میاد چون دبستانی ها فرجه ندارن و هر روز مدرسه میرن . ۸ تا ۱۰ مراقبت داشتم و بعدش نشستم پای رد کردن نمرات و بقیه تایم هم با همکارا گذشت ، تا وقت ناهار و مراسمش . خوب بود خوش گذشت.  چیزی که برام جالب بود اینه که چرا من مثل بقیه نمیتونم قهقهه بزنم . و میدونم همه تو زندگی شون مشکل دارن . اما من چرا نمیتونم از ته دلم بخندم واقعا.  

عصر هم کلاس خصوصی داشتم تا شب . 

تو فکر برنامه ریزی برای شروع مجدد ورزش تو خونه هستم ، حتی شده یه روز . و چقدر هماهنگ کردن و آمادگی ذهنی برام سخته تو این کار . 

طراحی های زیادی دارم برای این هفته ، و بعید میدونم برسم همه رو انجام بدم . دلم مرخصی طراحی میخواد . شاید درخواست تنفس بکنم این هفته . 


همچنان جدی پیگیر اختلاف حسابم هستم . حتی با رئیس تماس گرفتم و ایشون هم گفتن پیگیری میکنم . مدیر داخلی قرار بود خودش پیگیری کنه ولی امروز گفت خودتون با حاجی تماس بگیرید . اولش دلم لرزید اما نذاشتم ترس قالب بشه و به خود رئیس هم گفتم . آخه این پیش خودش چه فکری میکنه واقعا . 



نظرات 3 + ارسال نظر
لی لا سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 00:22

سلام ساره جان...آخه چرا نفری صد؟
مدیر که از جیبش کادو نمی خره...اما شما باید از جیبتون پول کادو مدیر رو بدهید...مگه قیمت یک ماگ چنده که باید نفری صد بگذارید برای مدیر وایشون دو میلیون کادو بگیرند...خیلی ناعادلانه هست.

سلام لیلا خوبی عزیزم
والا چی بگم من که سال اولی هستم و به هیچی نمیتونم اعتراض کنم
ایشون ناهار هم داد معلوم بود خیلی هزینه کرده اما دیگه به گردن خودشون اگه از مدرسه خرج کنه و بعد دو تومن بره تو جیب شخصی ش
خلاصه اینکه همه جا بخور بخوره خواهر
حق ما همیشه خورده ست

رضوان یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 04:20 http://nachagh.blogsky.com۶۶۱۴

خدا را شکر که چرخ گردون بر مراد شما رفته،به زودی خنده های از ته را هم تجربه می کنی.

ممنونم
انشاالله عزیزم

فرشته۱ یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 00:22

ساره جان این جوانه ی شجاعتِ روحیت رو سفت و سخت بچسب و آبیاریش کن ، ما خوانندگان وبلاگ هم دورت حلقه زدیم و با افتخار و بی امان برات کف میزنیم.

ای جانم خواننده های عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد