تعطیلی بارون

به علت  بارندگی و آب گرفتگی معابر امروز تعطیل شدیم و خوبیش این بود که من فقط دو زنگ داشتم . 

البته صبح همون تایم هر روز بلند شدم و پوشیدم که برم که یدفعه پیام تعطیلی رو دیدم و دیگه لباس عوض کردم و موندم که وای حالا من مجازی رو چطور سر کنم و آیا تماس تصویری لازمه و یا باید ویدئو آموزشی بسازم؟ یه لحظه موندم چه کنم . با چند تا پیام به یکی دو نفر فهمیدم لازم نیس ویدئو  برم یا بسازم . فقط کاربرگ بفرستم هم کافیه.  کلاس ها یه ساعته بود . نیم ساعت اول از بچه‌ها  مثال مربوط به درس قبل رو خواستم و نیم ساعت دوم کاربرگ . 


چقدر من عاشق این هوام . دلم میخواد تو همین زمان برای همیشه متوقف بشم و دیگه به تابستون و گرماش برنگردم. 


یه بارونی لازم هستم برای روزای بارون که باید بایستم سر ایستگاه.  فعلا نمیتونم بخرمش و هرطور هست با چتر و همون لباس های سال قبل باید سر کنم . از حالا فکر هزینه لباس برای مراسم داداش هستم که احتمالا ۳۰ آذر باشه . البته تا اونموقع ۲۵ آذر حقوق رو میگیرم . اما خب نمیشه خرید لباس رو اونقدر عقب انداخت . چون کار یه روز دو روز نیس واقعا . گاهی با نگرانی مالی شدیدی به خواب میرم . ولی سر میشه انشاالله.  

شنیدم همه همکاران قلمچی ۳۰ به ۷۰ حقوق میگیرن و من هرچی عشق رئیس و مدیرش کشید . یکی از سیاست های کثیف رئیس  اینه که هیچ وقت جلسات همکاران رو عمومی برگزار نمیکنه و همین باعث میشه ما هم کمتر همو ببینیم و هم کمتر متوجه تفاوت پرداخت ها و رفتارها بشیم و هم نتونیم همه با هم علیه ش یه نظری بدیم یا مخالفتی کنیم . اما جدیدا من همکارا رو بیشتر میبینم و متوجه شدم حتی برای اون شب های امتحانی رایگانی که به معلم ها پول نمیده ، هیج کس راضی نیس . گفتم پس چرا کسی همه سالها اعتراض نکرده ولی معلوم شد هر کس یه جوری اعتراضش کرده مثل من ، ولی آقا گفته من پولی از اون کلاسا درنمیارم و فقط جنبه تبلیغات داره . یکی نیس بگه آخه مردک ما معلم ها نباشیم بریم تو کلاس تو چطور قراره تبلیغات کنی . و تازه داری بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومن از هر شاگرد میگیری میریزی تو حلقومت ولی به معلم ها یه ریال نمیدی . موندم این قانون بیگاری رو کی نوشته . حالا قرار شد هر کدوم مون باز رفت جلسه بگه باید به ما هم پول داده بشه . یا اینکه بهونه کنیم تایم نداریم و اصلا سر کلاسای شب امتحان نریم . 

باید بگردم ببینم کجا میشه ثبت شکایت کرد خودم پیگیر قضیه میشم . یعنی چیییی آخه . من برای ۵ تا سکشنی که دارم حداقل حداقل ۱۰ ساعت رایگان بایستم روز تعطیلی و استراحتم سرپا فک بزنم که همه پولش بره تو گلوی اون حرام خور و مدیر بدتر از خودش . 

یعنی اسم این دو تا میاد خون خونم میخوره . 


نظرات 4 + ارسال نظر
فاضله شنبه 2 دی 1402 ساعت 10:44 http://golneveshteshgh.blogsky.com

الان مدرسه میری بهتره
اوضاع بد نیست

بله از یه جهاتی خیلی بهتره

صبا چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 02:22 https://gharetanhaei.blog.ir/

چقدر اینا دزدن!

چطور تو مرخصی میخوایی بهت نمیدن! تو هم وقتی کارشون گیر هست بگو گیرم نمی تونم!!

خییییییییلی.
بهونه میاره که کلاس ها عقب میافته ، میگم جبرانش با من میگه تایم و جای خالی برای جابجایی ندارم ، دقیقا چون نمیخواد بام همکاری کنه
آره منم ازین به بعد میگم وقت ندارم

فرشته سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 23:22

ما هم امروز برف داشتیم وحسابی چسبید جات خالی عزیزم
ماش میشد با اونا دیگه کا نکنی حروم خوارن انصاف کجاست پس

وااای خوش به حال تون واقعا

آره واقعا از زورگویی شون خسته شدم ولی هنوزم باید تا یه جایی ادامه بدم باشون

شیرین ۲ سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 14:09

ببین عزیزم. بهترین کار همینه که بهانه بیاری و کلاس های شب امتحان رو نری
با شکایت نه تنها به جایی نمیرسی متاسفانه، بلکه میتونن تو آموزشگاه ها و یا حتی مدارس دیگه علیه تو جو ایجاد کنند که این معلم اهل شکایته، و مدارس و مراکز دیگر بترسن از کار کردن باهات..

متاسفانه قوانین پشت کارمندها نمی ایسته، بخصوص شما که رسمی نیستید

همون بهانه آوردن و سر کلاس نرفتن، بهترینه. و یا حداقل برخی شان را اینطوری با بهانه نری

شما معلم مشهوری نیستید هنوز، پس خیلی راحت میتونن نه تنها حق و حقوق تان را ندهندیلکه حاشیه منفی ایجاد کنند.

آره والا کاملا راست میگی
خوبه که فکرم رو نوشتم و خوبه که اومدی شیرین همفکری و کمک کردی
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد