اولین حقوق مدرسه

دو هفته ای هست که پنجشنبه جمعه های سبک تری از نظر کار مدرسه دارم . وگرنه کار خونه که همونه . با اینکه هنوزم طراحی سوال دارم و هر هفته یه تعداد برگه برای تصحیح،  اما فشار روانی کار برام کمتر شده شکر خدا . هر ماه امتحان مستمر از طرف مدیر تاریخ داده میشه و هر ماه باید سوال طراحی کنم . و سختی کار گرفتن تایید از زیور هست و استانداردهایی که من خیلی بشون ممکنه آشنایی نداشته باشم . 


طراحی با استاد وارد مرحله آناتومی بدن شد . هورررا . یه مرحله لذت بخش دیگه . هنوز تکلیف این هفته رو نتونستم شروع کنم . برای کشیدن همه مدل های آتی ذوق دارم . روزی بیاد که بتونم هر مدل آناتومی و چهره رو خیلی راحت بکشم و حتی بدون داشتن مدل . 


و اماااا ... اولین حقوق مدرسه امروز واریز شد . 

سه میلیون و چهارصد واقعا دربرابر اون حجم کار و فشار اصلا پولی نیس . اما برای اینکه حداقل تا ۹ ماه یه حقوق ثابت ماهیانه دارم خیلی خوشحالم . خود مبلغ اونقدر خوشحالم نکرده اما ماهیانه بودنش میتونه  تو برنامه ریزی برای یه سری کارا و هزینه ها بم کمک کنه . 

خب ازش یه تومن پول صندوق میدم و باید بخشی از بدهی م رو بدم . تا اون بدهی رو ندم حس میکنم برکت به حسابم نمیشینه . بیشتر ازین حقوق رو من بدهکارم . ولی پرداخت میشه مشکلی نیس . و خوبه که خواهرم اصلا برای پولش منو هُل نکرده . 


راستی دوس دارم بخاطر اولین حقوق،  یه شام بگیرم تو خونه دورهمی بخوریم . من از همین درآمد کمم سالهاست که مبلغ خیلی کمی به مامانم هم میدم و گاهی به خواهرزاده هام . و همیشه هم سعی میکنم انفاق داشته باشم . یه چیز دیگه یادم افتاد . حرف دکتر که گفته بود همیشه درصدی از درآمدت رو برای کمک به نیازمندان  درنظر بگیر . حالا میگید پس هیچی ش نموند . 


چندتا از مواد بهداشتی م تموم شدن و حتی قرص های مکمل و ویتامینه هام  که هی دارم عقب میندازم تا بتونم هزینه ها مدیریت کنم .  قلمچی احتمالا آخرای دی ماه حقوق بگیرم . زبانکده هم تا اتمام هر کلاس که معمولا یه ماه و نیم طول میکشه . اما چون فقط دو کلاس دارم اونم خیلی نمیشه . ولی همه اینا اگه باهم میومد من یه جا همه کارای مالی م میکردم و دیگه آشفتگی نداشتم . 


خاله یه عکس داده که براش سیاه قلم کار کنم  . خودش دیده من تو این مدتی که هستش چقدر سرم شلوغ بوده ، بدون رودرواسی بش گفتم خاله من حالا حالاها وقت ندارم باید صبور باشی ، اونم گفت باشه . 

من پول یه سفارش رو هم چند ماهه گرفتم ولی چون عکس کار برام نفرستاده ، اصلا نشده شروع به کار کنم . و ایشون دوستمه که تا حالا چیزی نگفته چون شرایطم رو درک میکنه . حتی یکی دو تا مشاوره‌ سفارش دیگه هم داشتم اما به مشتری گفتم باید صبر کنه تا من وقت کنم ولی خب در حد حرف موندن و جدی نشدن . 



نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله شنبه 2 دی 1402 ساعت 10:38 http://golneveshteshgh.blogsky.com

مبارک باشه رفیق
خوشحال شدم

ممنونم فاضله جان

جوراب پاره و انگشت ازاد شنبه 27 آبان 1402 ساعت 00:26

مبارکه ایشالا به خوشی و شادی خرج کنین
اگر بتونین کلاس خصوصی بردارین به نظرم خیلی کمک کننده است البته اگر وقت داشته باشین

ممنونم
آره خب کلاس خصوصی عالیه
مشکل اصلی من جا هست . ولی الان در حد چند تا دونه معمولا سعی میکنم حتما بگیرم شون

شیرین ۲ جمعه 26 آبان 1402 ساعت 18:52

اون حقوق ماهانه مبارکت باشه عزیزم، مطمئنم خیلی زود حقوقت و درآمدن خیلی خیلی بیشتر میشه، این تازه گام اوله.

مرسی شیرین جان
انشاالله عزیزم
مرسی که همیشه میای انرژی مثبت میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد