اولین بارون پاییزی

اولین بارونی پاییزی رو همین نیم ساعت پیش دیدیم . دمای هوا الان ۲۱ درجه ست . 

اینجا بسکه سرما و بارون کمه . ما حتی چارتا قطره از آسمون بیاد کلی خوشحال میشیم و میگم خدا رو شکر . ماه دوم از پاییز رو داریم تموم میکنیم ولی هنوز کولر و پنکه روشن میشه . هر سال همینه . برای همین من میگم ما نهایتا دو ماه زمستون داریم و ده ماه تابستون. 


اردو بخاطر پیش بینی بارون کنسل شد . 


مدرسه دوم یه دورهمی گذاشته بود روز دوشنبه ، اما من خیلی حالم بد بود دوباره افتاده بودم رو سردرد و گلاب به روتون ... و هم مرخصی بم ندادن و نشد برم 


یه کارگاه ضمن خدمت دیگه هم دارم سه شنبه بعدی ، که مدیر داخلی بازم بعید میدونم بم مرخصی بده و شاید فقط بتونم ۴۵ دقیقه برم در حد حاضری زدن و برگردم .  خدا مشابه این زن رو نصیب هیچ کس نکنه . دلم میخواد برم تو روش بایستم و فحشش بدم و بگم چقدر همه از تو متنفرن خانم مدیر داخلی قلمچی . 

فعلا چون احتمال داره برای عقد داداش مرخصی لازم بشم ، دارم برای اون روز صبوری میکنم . 

حتما یکی  از موضوعات مشاوره بعدیم همین خانم مدیر خواهد بود . خانم مدیرِ .... 


نظرات 1 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 03:35 https://gharetanhaei.blog.ir/

دقیقا باید در موردش با مشاوره ت حرف بزنی و ببینی بهترین روش برای برخورد باهاش چی هست.
بعضی ها کلا توهم خدایی دارند

چه حیف که اردو کنسل شد.

امیدوارم دیگه خیلی کمتر درگیر سردرد و ... بشی.

آره بسکه این زن مغرور و خودخواهه
اصلا سر سوزنی محبت و همدردی با حتی همجنس رو بلد نیس
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد