یک عدد معلم

یک عدد معلم که عاشق روز چهارشنبه ست چون آخرین روز کاریشه  

و خیلی پنجشنبه جمعه ها رو دوس داره . 

اما عصر جمعه که میشه میگه وای چه زود شنبه شد 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 05:06

سلام دوست من یاد این آهنگ افتادم که می‌گفت چهارشنبه توی کیفش یه مشت ستاره داره به جای صفر هر بیست یک ستاره میذاره

سلام عزیزم

مهتاب چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 08:04

سلاممم .همه خانومای کارمند همینن.اقایون اما فکر کنم خوشحال شنحالا من که از کار و بچه داری گاهی کلافه میشم به همسرم میگم وای زودتر شنبه شه برم سر کاریکم استراحت کنم

آره والا یه موقع هایی کارای خونه اونقدر زیاد و خسته کننده میشه که میگی برم سرکار استراحت کنم برای منم خیلی پیش اومده
خدا قوت مهتاب جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد