خبر متفاوت

چقدر کم فرصت میکنم بیام اینجا حیف که وقت ندارم . اونقدر بدو بدوهام زیاد شده که حتی داداشم میگه دختر عین ام پی تری شده زندگیت.  همش بدو بدو . 

ولی خوبم و راضی ام . شکر خدا . 

تایم های بعدظهرم کامل پر شده . یه خصوصی حضوری هم عصر تو برنامه م به زور جا دادم . اولین شاگرد خصوصی مدرسه ای رو هم امروز صبح داشتم . صبح بلند شدم تا ده صبح کلی کارا پیش بردم و رفتم و برگشتم باز ادامه کارا .  

استاد این هفته کلی تکلیف داده ، دیشب فقط تونستم یه صفحه از اون صفحات رو که شش مدل آناتومی پا توش بود رو طراحی کنم . یعنی هر صفحه خودش کلی مدل برای کشیدن داره . فعلا نگرانم که بتونم شب ها کار کنم و کم نیارم . 

حدود ۲۰۰ برگه کوئیز دارم که باید تصحیح کنم . و تا الان شاید ۷۰ تاش تصحیح کردم . 


و اما خبر خوش ...

امشب رفتیم برای آشنایی با خانواده عروس جدید ، جلسه خوبی بود ‌ . جای بابا خالی بود چون همیشه به داداش میگفت زن بگیر . عروس قشنگ بود و دوست داشتنی.  البته من قبلا دیده بودمش . اما امشب تو دل بروتر شده بود . از دسته گل عکس و فیلم گرفتم اما فعلا جرات نکردم استوری کنم ، گفتم حالا کلی کنجکاوی ایجاد میکنه و فعلا تا چیزی قطعی نشده بهتره کسی چیزی نفهمه . 

حس و حال خیلی خوبی داشتم . اولین بار بود تو چنین مراسمی شرکت میکنم . و برام جالب بود و خاص . 

امیدوارم  خیر و خوشی باشه مسیرشون و بهترین ها براشون پیش بیاد . 

خیییلی سال بود که ازین خبرهای خوش تو خونه ما نبوده و حالا من ذوق دارم . خوشحالم . 


فردا هم کلی کار دارم . باید همه رو مدیریت کنم . فعلا فقط نگران تکالیف طراحی م هستم . 

دیگه امشب هم وقت نشد طراحی کنم ، گفتم بیام اینجا کمی حرف بزنم و برم . الان که خوابم نمیاد ولی برای طراحی دیره . چون بخوام بشینم کمِ کمِ یه ساعت و نیم زمان میبره . انشاالله فردا بعد اتمام کارای روتین و تصحیح اوراق میشینم پای طراحی 



پی‌نوشت :  نتونستم طراحی نکنم ، همین الان جمع کردم وسایلم رو . ساعت یه رب به ۲ بامداده .  تونستم سه صفحه دیگه از اون تکالیف رو انجام بدم و چقدر حس سبکی پیدا کردم ، هنوزم خوابم نمیاد ‌.



نظرات 9 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 10:25

ساره جان مبارک باشه
انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشی

ممنونم عزیزم

Reyhane R شنبه 22 مهر 1402 ساعت 08:29

به به! به سلامتی و دل خوش.مبارکه

ممنونم دوست من

مامان فرشته ها جمعه 21 مهر 1402 ساعت 22:19 http://mamanmalmal.blogfa.com

همیشه به شادی و خوشی
الهی بهترین روزهای زندگیت پیش روت باشه دختر پرتلاش

مرسی از تو عزیزم

رها جمعه 21 مهر 1402 ساعت 21:05

مبارک باشه و خدا قوت دختر فعال و موفق

خیلی ممنون

لی لا جمعه 21 مهر 1402 ساعت 18:53

ماشالله ماشالله بهش بگین ماشالله....هزارهزار ماشالله
چه دسته گل قشنگ وعروس پسندی ....خیلی خیلی مبارک باشه....خیلی خوشحالم براتون...امید که همیشه شادباشید گلم ودست راست آقا داماد رو سر داداش من هم باشه وما هم یک عروس دوست داشتنی نصیبمون بشه...یاعلی مدد

ای جانم لی لا ... بیا بریم وسط ....
مرسی عزیزم
آمیییییییین
انشاالله زود خبر دامادی داداشت بیای بدی

فرشته جمعه 21 مهر 1402 ساعت 12:27

چقدر خوب وعالی مبارک باشه به دل خوش ساره جان چندتا خواهر برادرین؟

ممنونم عزیزم
سوال سختی پرسیدی

mor جمعه 21 مهر 1402 ساعت 08:18

مبارکا

مرسیییی

فرشته 1 جمعه 21 مهر 1402 ساعت 01:39

تبریک میگم ساره جان انشالله که خوشبخت باشن. امیدوارم همیشه شادی و خوشی تو خونتون و وبلاگت جریان داشته باشد

شماهم شاد باشی فرشته جان
الهی خیر و شادی برای همه

فاضله جمعه 21 مهر 1402 ساعت 00:33 http://1000-va2harf.blogsky.com

ای جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد