سال تحصیلی جدید

اسم پست قبل رو عوض کردم که بتونم موقع سرچ راحت تر پیداش کنم . 

مرسی از همه تون .

الانم ایستادم پای گاز ، دارم سیب زمینی سرخ میکنم . 


دو روزه حالت های سرماخوردگی  دارم . بیشتر تو گلوم سوزش حس میکنم ، البته دارو میخورم . و فعلا حالم بدک نیس . ولی کسلی ش بده و حس گیجی ش . البته خدا رو شکر میکنم که حالا مریض بشم نه اول مهر . اول مهر من باید با تمام قوای جسمی و روحی م سر کلاس حاضر بشم .

امسال شروع مهر برام با یه استرسی که سالها ازش راحت بود همراهه ‌ اما از نوع معلمی ش نه دانش آموزی . 

و میدونم هر شروعی ممکنه سخت و استرس زا باشه.  

اما همین علم به موقتی بودن این حس ، بهم قدرت و اعتماد به نفس  بیشتری میده . 

امسال برام دو قسمت حساب شد ، یه تابستون و یه فصل و شروع سال تحصیلی جدید.  

سالها بود که کل سال برام یکی بود . و نقطه شروع فقط اول فروردین بود . 

امیدوارم  بتونم بهترین باشم تو کارم و جوری رفتار کنم که دانش آموزان خیلی دوسم داشته باشن . البته البته دارم تمرین میکنم که لزوما همه دانش آموزان  از معلم شون خوششون نمیاد و خودت رو آماده کن و نرنج ، چون کاملا طبیعیه و برای همه پیش میاد ‌ . و تمرین کنم تو یه کارایی کمتر کمال گرایی کنم . 


نظرات 4 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 22:13

سلام ساره جون
شروع مسیر جدید زندگی مبارکتون باشه
ایشالله این دریچه جدید که به زندگیتون باز شده پر از نور و روشنی ‌و موفقیت باشه

مرسی سارا جان
انشاالله شما هم موفق و سلامت باشید

الهام چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 19:06

سلام.
مواظب خودت باش؛ کنار اون سیب زمینی یه سوپ سریع هم برای خود ساره بپز.
در ضمن سیب زمینی را تو فر سرخ کن.
سیب زمینی‌ها را خرد کن( خیلیییی باریک و نازکش نکن)
داخل ظرف بریز، نمک، فلفل بزن. یه کمی روغن کف سینی فر یا ظرف فر بزن، سیب زمینی ها را بریز، یه کم روغن اسپری کن. بذار اول یه ده دقیقه، بیست دقیقه روی پخت با شعله کم باشه بعد گریل.
می تونی هم اول بریزی تو قابلمه اب، چند دقیقه بجوشد نیم پز بشه. بعد آبکش کن بریز روی سینی یا ظرف فر و گریل کن.
در ضمن کلا به کم کودتا کن تو خونه که غذاهای سالمتر بخورید، که نخواست اینقدر سرخ کنی.

سلام الهام جان
مرسی از رسپی ها عزیزم و توضیح کاملت
داداشم کاش ازدواج کنه زحمت من خیلی کمتر میشه

فاضله چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 18:28 http://1000-va2harf.blogsky.com

عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 12:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

بیشتر مراقب سلامتیت باش
مگه کسی که احساس گلودرد داره سرخ کردنی درست میکنه؟
اصلا اینهمه سرخ کردنی برای سلامتی همه ضرر داره
یه کمی لایف استایل غذاها را به سمت سالم خوردن ببر و کمتر پای گاز وایسا و چیز سرخ کن
برای کنار خوراک ها بهت پیشنهاد میکنم سیب زمینی آبپز را با کمی کره در حد یه دقیقه تفت بده و عالی میشه

ممنونم تیلو جان
اگه بدونی چقدر الان دلم یه سوپ مامان پز و دختر لوس کن ، بخورم و عکس بگیرم بگم سوپ مامان پز برای دختر سرماخورده ش ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد