گرفتتتتتممممم ....

سرتیفیکیت  چالش رو گرفتم بچه‌ها،  امتیازم از ۳۰۰ شد ۲۰۵ . 

البته به نظر خودم کمه و باید بیشتر می بود . درهرحال جای اعتراض نبود واقعا . اینقدر هنرجویان  چند ساله استاد از ایشون بزرگی دیدن و انصاف،  که منم به خودم گفتم دیگه استاد با انصاف  کامل امتیاز داده و حتما معیارهای خاص و استانداردی داره .  بهرحال اون مدرک خیلی مهم بود که من گرفتمش .

عالی شد ساره جونم . 

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 01:33

تبریک ساره جون
جایزه چی میدی به خودت؟

ممنونم عزیزم
راستش بش فکر نکردم ، شاید بعدا چیزی بخرم
اما حالا اونقدر هزینه ها واجب دارم که به جایزه نمیرسم

فرشته چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 19:06

مبارکه

ممنونم عزیزم

مهدیه چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 16:54

خیلی خیلی تبریک میگم شما لیاقتش رو داشتید

مرسییییی

رضوان چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 10:45 http://nachagh.blogsky.com

مبارک عزیزم.عالیه.
پس غزل حافظ را بخون که میگه:
«مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند»

چقدر قشنگ بود به دلم خیلی نشست رضوان جان
ممنونم

رویا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 23:29

به به،مبارکه ساره جون،همیشه شاد باشی عزیزم

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد