حالم خیلی خوبه

حالم خیلی خوبه چون دارم زندگی رو پیش میبرم ،

چون دارم بیشتر از قبل یاد میگیرم ،

چون هنوز برای هدف ها و آرزوهام  تلاش میکنم ،

چون ورزش میکنم ،

چون طراحی میکنم و چقدر لذت میبرم ، چون یکی از تراپی های من همین طراحیه .

چون هنوز موسیقی  گوش میدم و حسم با هر آهنگ یه جور خوبیه و یعنی هنوز قلبم و احساسم زنده ست .

چون قراره یه کار مهم دیگه رو از مهر شروع کنم ، و با دانش آموزام بهترین خاطره ها رو بسازم .

چون خیلی تلاش میکنم و شاکرم .

چون ننشستم ،

چون نمُردم ،

چون با اینکه زمین میخورم اما بازم بلند میشم و چشمم به آخر مسیر و هدفم هست .

چون به سلامتی و بهداشتم  میرسم ،

چون دوستای خیلی خیلی خیلی خوبی دارم ،

چون بیشتر از قبل به خوب کردن حال خودم تمرکز میکنم ،

چون دو هفته بیشتره تونستم حس انفعال و خشمم رو نسبت به هرچی تو خونه پیش میاد رو خیلی کم کنم ،

چون هنوز انگشتر نشانه تو دستم هست که کمتر تذکر بدم و بیشتر سکوت کنم ،

چون خدا رو شاکرم ،

چون کائنات  رو شاکرم ،

چون دست و پاهای سالمی دارم ،

چون بر رفتار بالغانه تمرکز بیشتری دارم ،

چون جلسات تراپی میگیرم ،

چون دلیل برای رفتن به جلو زیاد دارم ،

چون هنوز ساره و من با هم همراهیم و دست تو دست هم میریم بقیه زندگی رو کنار هم بسازیم و به آرزوهامون برسیم . 

چون خودم رو دوست دارم .


آره شکر خدا حالم خیلی خوبه . 

آره ساره حالش خوبه و من براش خوشحالم .

حالم خیلی خوبه 

نظرات 8 + ارسال نظر
خواننده خاموش یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 22:01

سلام ساره جان نمیدونم چه ذوقی کردم از دیدن این پستت، هزار برابر حالت عالیتر بشه انشاالله و همیشه وبلاگتو باز میکنم از حال خوبت نوشته باشی عزیزم، کیفت همیشه کوک رفیق

قربون شماااااا
عزیزی
الهی همیشه شاد باشی

رعنا شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 17:33

سلام.
دختر باانگیزه.
از خوشحالی‌ت خوشحالم. پیام‌هات رو می‌خوندم؛ ولی راستش ناامید بودم. نمی‌خواستم حال خوبت رو خراب کنم. همین‌طور قوی بمون. تو شایستۀ بهترین‌هایی. یادت باشه که روزهای سختی هم همین‌طور بااراده و قوی بمونی. امیدوارم به هدفات برسی. خیلی‌خیلی زود.

سلام رعنا جان
مرسی عزیزم
ناامید چرا رعنا جان ؟ آدمیزاد به امید زنده ست . هرچی رو از دست میدی امیدت رو از دست نده

تلاشم رو میکنم
مرسی ازتو

زینب شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 10:12

خدا رو شکر ولی هیچوقت یادت نره حتی اگه اینطور به نظرت نمیاد، قسمت زیادی از این حال مال تراپیه دنبالشو بگیر. ببخشید نمیخوام نصیحت کرده باشم یا دخالت فقط چون دلم میخواست یکی به وقتش اینو به خودم میگفت

زینب عزیزم شما هرچی بگی برای من ارزشمنده
دخالت چیه دختر
مرسی همراهمی
خوبه که از دانسته ها و تجربیات تون بم میگید

فرشته شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 01:50

چه پست خاص وزیبایی

ممنونم

مامان فرشته ها جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 23:04 http://mamanmalmal.blogfa.com

خدا رو شکر حال خوبت مستدام به امید استخدام رسمی شدن ساره

مرسی عزیزم
انشاالله

لی لا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 13:26

به به...با خوندن این پست حال من هم خوبتر شد...تبریکات فراوان( پست قبل) .. بسیار عالی...خیلی خیلی خوبه.....انشاءالله دراین مسیر باشکوه همواره موفق باشی گلم

ممنونم لی لا جان عزیزم
شما هم سلامت و موفق باشی همیشه

رویا جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 13:08

دمت گرم ساره ، با همین فرمون برو جلو

دم شما هم گرم که هستی کنارم

جمشید سیبیل جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 12:32 http://Jamshidsibil.blogsky.com

عالیه ، خوشحالم میبینم کسی راضیه از زندگیش ، این فوق‌العاده س

کلی خندیدم ...
معلومه گذری از خونه من رد شدید
بهرحال مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد