رسما دبیر شدم .

بچه‌ها  امروز دیگه رسما همه کارای مدرسه انجام شد . دیشب مدیر زنگ زد و گفت مدارکت ببر ستاد مدارس غیرانتفاعی  . منم صبح رفتم و چند تا فرم پر کردم و کارای بیمه هم انجام شد از طریق سایت . فقط باید آزمایش  سلامتی بدم و عدم سوءپیشینه بگیرم . که باید نهایتا تا دو هفته دیگه انجام شون بدم . این چند روز  فکر نکنم بتونم برم ، اگه بتونم پنجشنبه صبح برم خوبه اگه نه میره تا هفته بعد.  حتی حق الزحمه  ساعتی رو بم گفتن و شرایط مالی رو . خب احتمالا میدونید که معلم جماعت  مخصوصا  از نوع تازه کار ساره ایش خیلی دریافت نمیکنه اما این یه مرحله مهم و رو به جلو هست برای من ، شاید بعدترها اتفاقات خیلی بهتری بیافته .  

من دیگه رسما یه دبیر زبان انگلیسی هستم 

خدا کنه پر از اتفاقات خوب باشه . دارم صبوری بیشتر و ارتباطات  بهتر با دانش آموزان  رو تمرین میکنم و لذت میبرم . 

خودتعریفی نباشه اما این جمله رو بارها شنیدم که خانم ساره ما تعریف شما رو خیلی شنیدیم .  حتی مشتری های داداشام چند بار بشون گفتن .  بسه دیگه ساره . خودشیفته  نشو . 



خب خب ... 


بچه‌ها  پاهام دو روز اونقدر درد میکنه که خدا میدونه با چه دردی  و سختی راه میرم . فکر کنم برای شروع جوگیر شده بودم.  مربی گفت نباید اینقدر کار میکردی از روز اول ، و حالا دارم ژل میزنم به پاهام ، تا عضلاتم شل بشه ، بدجور گرفته ، آخم دراومده . ولی خوب میشم . 

امروز کفشم رو بردم کفاشی دوختم ، فعلا باید فکر یه مانتوشلوار  اداری باشم برا مدرسه و شاید الان نتونم کفش بخرم .  عجله ای نیس و همین کارم راه میندازه . تو خونه هستم مگه کجا قراره باش برم که نگران ظاهرش باشم .  دیگه تا یه مدت همون ده دقیقه  رو کار میکنم . تا بدنم آماده بشه و بیافته رو عادت . 


راستی دیروز رفتم متخصص  زنان ، نوبتم ۸ بود ، از قبل هفت و نیم اونجا بودم اما تا خود ۹ نوبتم نرسید و اینقدر خسته شدم و کلافه که گفتم میرم یه روز دیگه میام ، ویزیت  هم پرداخت کرده بودم . حالا اینم بمونه تا ببینم کی بتونم دوباره برم . یعنی از اون روزهاست  که همه برنامه هام ریخته تو هم . جبرانی های قلمچی  هم شروع شده و هر روز یه برنامه  دارم .  



خیلی دوستون دارم .‌


نظرات 10 + ارسال نظر
فرشته ۱ شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 15:11

تبریک میگم ساره جان عزیزم.
امیدوارم روزهای آینده سرشار از شادی و موفقیت باشه برات عزیزم

من این کامنت رو نوشتم و همون فرشته ای هستم که قبلا گفتم عزیزی با بیماری مشابه عزیزان شما داریم. از این به بعد اسممو با اجازت میزارم فرشته ۱

ممنونم عزیزم
باشه فرشته جونم
انشاالله تن تون سلامت باشه و با کمترین اذیت بتونید فشارها رو تحمل کنید
میدونم چقدر سخته

فرشته جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 14:29

تبریک میگم ساره جان عزیزم.
امیدوارم روزهای آینده سرشار از شادی و موفقیت باشه برات عزیزم

ممنونم فرشته جون
خدایی فرشته ها زیاد شدن دورم

زینب پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 18:14

ما هم دوستت داریم امیدوارم تو این شغل جدید همه چی از انتظارتم بهتر باشه و کلی اتفاقای خوب سرراهت باشه.

مرسی عزیزم امیدوارم
منم برات بهترین ها رو میخوام زینب عزیزم

م پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 08:49

شاگرد نمیخوای

شما تاج سری

صبا پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 07:26 https://gharetanhaei.blog.ir/

تبریک میگم ساره سخت کوش و دوست داشتنی.

ما بیشتر تو رو دوست داریم دختر مهربون. تو الگوی مبارزه و مقاومت هستی.

فدای تو صبا جانم
مرسی از محبتت

فرشته چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 22:57

تبریکات فراوان

ممنونم عزیزم

تیلوتیلو چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 10:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشحالم از این حال خوبت

مرسی عزیزم از تووو

زهرا چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 08:39 http://pichakkk.blogsky.com

آخی
مبارک باشه
دبیری و ارتباط با بچه ها کار سختیه به نظر من.
ایشالا که موفق باشی

ممنونم زهرا جان
امیدوارم به بهترین شکل بتونم

لیلی چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 07:03

مبارکه ایشالا به بچه‌ها کمک کنی راه زندگیشون رو درست انتخاب کنن

مرسی لیلی جونم . انشاالله

رضوان چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 02:52 http://nachagh.blogsky.com

رسما معلم شدن تون مبارک

ممنونم رضوان جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد