دندانپزشکی

رب ساعتی هست از دندانپزشکی برگشتم ،‌یه ساعت و نیم تقریبا زیر دست دکتر بودم . دندونم عصب کشی هم شد و هفته بعد هم باید برم برای وضعیت عصب و بعد پر کردن دندان . زیر دست دکتر خوبه اذیت نشدم . تا سه چهار ساعت اجازه ندارم چیزی بخورم که جویدنی باشه،  البته که سوپی هم درکار نیس . فعلا مسکن ها رو خوردم و امیدوارم بعد رفع بی حسی ، اذیت نشم . 

از هزینه نگم براتون بهتره . فقط خدا نکنه پاتون به دندون بکشه  چون وقتی پاتون به دندون بکشه پشتش کمرتون هم میشکنه  . 

بازم خدا رو شکر من یه درآمدی دارم و حتی اگه گاهی بخوام قرض کنم ، خیالم از بابت طرف مقابلم راحته . بیچاره اونایی که ندارن چه کنن .  

الانم گرسنمه.  چون استرس و ترس اولیه و خستگی ، انرژی م رو خالی کرد . ولی باید تحمل کنم و چیزی نخورم . 


خیلی مواظب کمرتون باشید.  

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 14:17

از نظر من دندانپزشکی مثل شکنجه هست شایدم بدتر احتمالا اون دنیا برای گناهانم منو بسپرن به دست دندانپزشک اینقدر که از همه لحاظ بهم عذاب میرسونه

خیلی بد و ترسناک
البته تجربه این بار من فرق داشت و خیلی خوب بود شکر خدا . گوش شیطون کر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد