تماس ذوق دار

امروز بعد مدتها ، میتونم بگم بعد شاید سالها ، البته ممکنه هم اغراق کرده باشم.  بگذریم .... بعد مدتها یه خبر بم رسید که به ذوق اومدم و تا قطع کردم گفتم جووون ... 

۱۰ صبح بود که گوشی م زنگ خورد ، داشتم آبرنگ میزدم ، یه خانمی خودش رو معرفی کرد و گفت از مدرسه راهنمایی غیرانتفاعی فلان زنگ میزنم ،‌شما درخواست کار گذاشته بودید تو ستاد مدارس غیرانتفاعی؟  گفتم بله.  

از آخرین درخواست اینترنتی من سه چهار سالی میگذره،  به غیر از اونایی که قبل ترها حضوری رفته بودم . 

گفت ساعت ۱۱:۳۰ به این آدرس بیاید برای مصاحبه . 

منم جمع و جور کردم و مدارک لازم رو از کمد درآوردم تا آماده شدم و رفتم . مصاحبه گر تاخیر داشت و یه ساعت و نیم طول کشید . من یک برگشتم خونه . 

یه سری سوال درمورد روش تدریس و برخورد با دانش آموزان  ازم پرسیدن و دو سه تا مبحث تدریس کردم .  مصاحبه گر از همکارای قدیمی  همون زبانکده  قدیمی من بود وقتی منو دید گفت به مدیر گفتم خانم ساره مصاحبه نمیخواد ...‌ اما روال رسمی به دلیل اعتماد  مدیر بالاخره باید انجام می‌شد.  درنهایت مدیر گفت ما خبرتون میکنیم چون گزینه های زیادی درخواست دارند . 

ظاهرا دو سه هفته پیش یه آزمون گذاشته بودن برای جذب نیرو که خب برای من محدودیت سنی داشت و من دنبالش نرفتم و این تماس با وجود همه اون درخواست های حضوری و امتحان دهنده ها ، از طرف مدیر به من گرفته شد . دیگه نمیدونم نتیجه گیری چی باشه . 

نه استرس داشتم و نه حرص و نگرانی نتیجه رو دارم . 

خوب یا بد من به دلایلی مثل کم بودن پرداختی های مدارس و تعداد بالای دانش آموزان  نسبت به کلاس های زبانکده ها و حتی قلم چی ، خیلی تو فکر کار کردن تو مدارس نبودم ، همیشه فقط بیمه ش برام گزینه خاص بود ،‌برای همین حالا هم نتیجه رو سپردم به کائنات  ، اگه شد که خوبه و همه تلاشم رو میکنم اگرم نشد که اشکال نداره . 

من بیشتر تو این سن دلم کار دفتری میخواد و هنری ، دیگه از تدریس خسته م . ولی با همین خستگی  وقتی میرم تو کلاس انگار روز اول کار عاشقی و تدریس منه . و همین باعث شده ۱۷ سال با کمترین مزایا کار کنم . و خب گزینه بهتری هم متأسفانه نداشتم . 

ولی ذوق کردم که تماس از سمت اونا بود با اینکه درخواست من قدیمی شده بود ،‌ حالام امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد . 


نظرات 1 + ارسال نظر
روشنا شنبه 27 خرداد 1402 ساعت 17:45 https://varicose-clinic.com/

ایشالا بهترینها برات اتفاق بیافته

ممنونم روشنا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد