بازم سکوت

یه روزایی که حالم خیلی بده و دلم میخواد از همه بکنم ، فقط پوش پوش میتونه حالم رو خوب کنه و باعث بشه یه لبخندی بزنم . 

توضیح برای کسانی که نمیدونن پوش پوش ، کیه ؛ پوش پوش گربه خیابونیه که سه چهار سالی هست که ازش مراقبت میکنیم . میره و میاد  تو خونه نگهداریش نمی‌کنیم. روزایی که مریض میشه منم حالم خیلی بد میشه و براش هرکاری میکنم خوب بشه . و وقتی حالش خوبه منم خوبم . 

لذت ارتباط با حیوون رو فقط اونایی میدونن که تجربه ش کردن . 

راستی یادم رفت بگم که ساسان گربه یه ماه پیش مریض شد و رفت و برنگشت . 

قسمت بد داستان همین وابستگی و از دست دادن های بعدی هست که بدجور آدم رو داغون میکنه . 


فرق علاقه به آدم و علاقه به حیوان  از نظر من ، تو نوع رابطه ست که رابطه با حیوان خالی از توقع و گلایه ست اما رابطه با آدم ها آخخخخخ که پر از توقع و گلایه ست . 


مثل اینکه اثر قرص ناپروکسن ۵۰۰ ، قهرمان خواب سه شبه من ، تموم شد و دوباره  بدخوابی ها شروع شد . 

امروز میخوام کامل سکوت کنم و با کسی حرف نزنم .‌


نظرات 1 + ارسال نظر
پرنده جمعه 26 خرداد 1402 ساعت 12:07

حرفی که زدی خیلی جالب و درسته. میدونی آدم وقتی داره یه حیوون مریض رو تیمار میکنه، ممکنه اون حیوون دستش رو گاز یا چنگ بگیره، ولی حتی اون لحظه هم آدم اصلا ناراحت نمیشه چون میدونه که حیوون از نفهمی اش (نفهمیدن اینکه داره بهش کمک میشه) این کار رو کرده. برای من خیلی پیش اومده. ولی واسه کمک به آدما اینجوری نیست. آدما از روی بدجنسی دستت رو گاز میگیرن. متاسفانه خیلی از آدما از نعمت عقل و هوششون در جهت عکس استفاده میکنن

بله پرنده جان کاملا درسته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد