چرا نبودم

میخواستم بیام که امشب پست جدید بذارم . مرسی از اونایی که جویای احوال بودن . 

راستش حال خودم و خانواده به لحاظ مشکلات جدیدی که پیش اومده خوب نیس . منم افتاده بودم رو سردرد و تهوع . حرفی برای گفتن نداشتم . روتین ها رو کم یا زیاد دارم پیش میبرم بلکه یه چیزایی یادم برم . اما با اینکه دارم تلاش میکنم تو نوشتن تأخیر  نداشته باشم اما دستم به نوشتن نمیره . 

اینجا دوستان خوبی  دارم و دلم نمیخواد با کمرنگ شدنم اونا رو از دست بدم . ولی واقعا شرایط خوبی نداریم فعلا . فقط دعا میکنم به آسون ترین شکل ختم به خیر بشه . 


دوستون دارم . 


نظرات 4 + ارسال نظر
رها یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 22:03

امیدوارم روزها ی بهتری داشته باشی

ممنونم عزیزم

تیلوتیلو یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 11:23 https://meslehichkass.blogsky.com/


حتی از سختی ها هم بنویس
گاهی لابلای حرفامون شاید یه چیزی به دردت خورد
اگه کاری از دستم بربیاد با کمال میل آماده ام

مرسی تیله جون . محبت کردی

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 09:31 http://pichakkk.blogsky.com

ایشالا که مشکلات هم ختم بخیر میشن

آمین

سلام یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 09:09

امروز سی یکم
هوا ابری
البته نه کاملا
ولی خنک
توی یک پارک هستم
البته کل اینجا پارک و فضای سبز است
و دارم وبلاگ را نگاه می کنم اونایی که بدرد خوندن می خورند را می نگرم

چه خوووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد