سلامتی

وقتی بعد از دو سه روز کلنجار رفتن با یه سردرد بد ، حالم خوب میشه ، حس میکنم تازه متولد شدم و روزهای قبل عمرم رو حساب نمیکنم ، نه اینکه حساب نکنم انگار اصلا روزی نبوده که بخواد حساب بشه . یه حس زنده بودن ، تازه شدن و خلسه تو وجودم جریان پیدا میکنه.  انگار از یه راه خیلی دور و سخت رسیدم به خونه و نقطه آرامشم . و چقدر ما آدما راحت رد میشیم از هر روزی که به سلامتی میگذرونیم . 

یه سری مشکلات خانوادگی  بعد از فوت بابا داریم که نمیشه راجبش نوشت . و وقتی اوج میگیرن منم حالم خراب تر میشه  . و خبر بدتری که چند روزه حال همه مون رو بد کرده ، ابتلای زن داداش کوچیکه به سرطان سینه هست ‌ . و خدا میدونه حال داداشم چیه ... همه مون کلی زنگ زدیم و سر زدیم و حرف زدیم و دلداری  دادیم که امیدوار باشه و درمان کنه . قبلا گاهی ازش چیزایی نوشتم در حد اشاره . زن داداش اصلا روابط عمومی و اجتماعی  نداره و به هر نوع درمانی حتی سرماخوردگی  به سختی تن میده و داداشم باش خیلی اذیت میشه و حالا گرفتار شده و عدم تطابق روحی ش ، سیکل و روند درمان رو پیچیده تر و سخت تر میکنه . 

حس میکنم دلم میخواد بترکم از گریه و ناراحتی . 

گاهی جوری میشه که بد ضربه میخوریم . و تو قالب آدمی نمیتونیم درکی از مسائل پیش اومده داشته باشیم . 

ولی باید بتونیم روحیه مون حفظ کنیم و کنارشون باشیم تا کم نیارن . 

منم که زندگیم رو دور قبل پیش میره و باید حواسم به خودم باشه دوباره حالم خراب نشه . 

چون پشتیبان قوی ندارم . 

نظرات 8 + ارسال نظر
مامان فرشته ها پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:31

اتشاالله بلا به دوره دکترایی که مریم خانم گفتن خصوصا طالعی خیلی عالیه ام راهشون نزدیک تره وهم رفتن به شیراز اسونتر اگر خوش حیمه که الحمدولله اصلا نگران نباش عزیزم

سلامت باشی
فعلا تهران هستن پیش چندتا پزشک درحال بررسی و معاینه ن

همساده چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 12:21

سلام
ان شاالله خدا به زن داداشت سلامتی بده.
ساره اگه سردردت میگرنه تا یه ماه شبی یکی دو قاشق شیره انگور بخور .یه دو روش دیگه ام هست تو دفترم نوشتم نگاه می کم‌میام میگم

سلام همساده جان
ممنونم سلامت باشی عزیزم
بله متأسفانه میگرن هست .
امتحان میکنم ..‌ آره بم بگو لطفا

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 16:23 http://Perinparadais.blogsky.com

سرطان سینه اگر متاستاز نباشه جزو سرطان های خوبه. عمه من بیست سال قبل گرفت و درمان شد

ظاهرا خوش خیم هست و اگه خود زن داداش همراهی کنه درمان خوب پیش میره

تیلوتیلو سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 09:30 https://meslehichkass.blogsky.com/

همیشه سالم باشی دوست جانم

مرسی عزیزم همچنین

مریم سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 09:00

سلام ساره جان همیشه بعد از فوت بزرگترها یکسری مشکلات بوجود می اید که متاسفانه بیشتر دامن مهربان ترین عضو خانواده را می گیرد و متاسفانه در اخر هم تمام کاسه و کوزه ها سر همین یار خانواده شکسته میشه اما غرض از مزاحمت برای زن داداش تان تا دیر نشده حتما به پزشک مراجعه کنید من سال هاست که میهمان دکتر صدیقه طهماسبی هستم به شما هم توصیه میکنم یا دکتر طالعی هر دو در شیراز هستند من هر سه ما از شهرمان به ایشان مراجعه میکنم در ضمن رادیولوژیست خوب هم خیلی موثر هست باز دکتر پریسا دهقان روبروی پارک شهر را به شما توصیه میکنم که خیلی با دقت و حوصله بیمارش را چک میکند.موفق باشید

مرسی مریم عزیز من حتما مواردی که معرفی کردی بشون میگم
امروز رفتن تهران ، اما نشد بپرسم دکترشون کیه و کجا میرن
فعلا تو شوک بودن و تو بغض

رضوان سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 08:42 https://nachagh.blogsky.com/

مراقب سردرد باش.زن داداش بهتر می شود ،دل بد مکن.تو تنها نیستی خدا یارته.

چشم عزیزم

صبا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 03:03 http://gharetanhaei.blog.ir

عزیزدلم. برای گریه کردن دیگه به خودت فشار نیار. هر موقع فرصتش فراهم شد گریه کن!

چقدر شرایط داداشت سخت میشه با این اخلاق زنداداشت. کاش از سمت خانواده خودش هم پیگیری کنند. سرطان سینه با روش های درمان جدید کاملا قابل کنترل هست.
داداشت بچه دارند؟

ساره شاید یه سری حرفات رو نخوایی اینجا عمومی بنویسی ولی خشمت رو درون خودت نریز. برای خودت بنویس و منتشر نکن. اینجوری افکارت مثل خوره به جونت نمی افتن.

از ته قلبم دلم میخواد به زودی اتفاق های خیلی خوبی واسه کل خانواده تون بیافته

صبا جان خانواده زن داداش هم سعی شون میکنن برای همراهی و همکاری . متأسفانه خودش خیلی ...
نه بچه ندارن حدودا ۲۵ ساله ازدواج کردن .

سعی میکنم برای خودم بنویسم اگه عمومی هم نکنم .
ممنونم عزیزم الهی آمین

فرشته دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 23:30

چه قدر سخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد