بی‌خواب

من هنوز بیدارم . خواب آلود نیستم . از صبح کلی کار کردم.  جارو و گردگیری و آشپزی و تمیزکاری . عصر هم سرکار بودم . البته ظهر هم از تایم خوابم گرفتم و اون کار هنری رو یه استارت امتحانی کوچولو زدم . عکس نگرفتم و میخوام یکی دو کار قشنگ تر دیگه درست کنم بعد رونمایی بشه . 


چند روز پیش با رئیس  قلم چی و مدیرم جلسه داشتم . میخواستن شفاها قرارداد همکاری برای سال تحصیلی جدید رو اعلام کنن و شرایط مالی و نظر منو بسنجند.  کلی هم رئیس  و هم مدیر ازم تعریف و تشکر کردن . خوشحال شدم . هیچ تذکر و ایرادی در کار نبود . هرچند که من از رئیس  و مدیر تناقض های رفتاری زیاد دیدم اما فعلا دلخوش به همین رضایت ها هستم و اینو مطمئنم  که اگه ایراد یا کم و کاستی از من دیده بودن بی رودرواسی  بم میگفتن و اصلا مراعات روحیه منو نمیکردن . 


دیروز بعد از مدت ها یه پیاده روی دلچسب داشتم.  هوا گرم شده و باید بتونم کمی زودتر برم که زودتر برگردم و زیاد آفتاب سوز نشم . 

فردا هم میرم . 

فردا جواب آزمایش  رو هم باید تحویل بگیرم و از هفته بعد نوبت دکتر رو اوکی کنم . 


شاید فردا برای شام با بچه های یکی از کلاس هام بریم بیرون ، منو دعوت کردن ، من با شاگردام بیشتر دوست هستم تا معلم . امروز یکی از دخترا  یه دسته گل خیلی قشنگ  برام آورد .



 

نظرات 4 + ارسال نظر
پرنده پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 23:14

چه گلهای زیبایی ساره جون خیلی قوی و پرتلاش هستی تحسینت میکنم

چشمات زیبا میبینه پرنده جان
مرسی عزیزم

عابر پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 07:49

سلام، روزت مبارک موفق و خوشحال باشی

مرسی عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 06:01

سلام دوستم
یه سوال بپرسم؟
چرا هر روز جارو و گردگیری؟ والا من که دوتا بچه کوچیک دارم هفته ای یکبار به زور جارو میکنم. ولش کن بابا
حالا خونه و اشپزخونه یه خورده هم نامرتب و بهم ریخته باشه اشکالی نداره که. مگه داره؟

نه سمیرا جان هر روز نیس
این دو هفته بخاطر فر و تمیزکاری و هود مجبور به جارو شدم
منم هفته ای یه بار جارو میزنم

اونجور وسواس هم نیستم شکر خدا
وگرنه حالا کل بدنم عمل شده بود

صبا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 04:09 http://gharetanhaei.blog.ir

سلام ساره جان.

خدا قوت عزیزم. روزت هم مبارک باشه استاد مهربون و دوست داشتنی

نوشته های اخیرت رو هم خوندم ولی وقت نمیشد کامنت بگذارم.
افرین که با وجود کمبود زمان به برنامه هات پایبندی و همچنان تلاش میکنی.

تا هر جایی که میتونی کمتر رو کارهای خونه تمرکز کن و وقت بیشتری برای خودت بگذار عزیزم.

سلام صبا جان
مرسی عزیزم
من همش سعی میکنم وقت خودمو با کارای لذت بخش پر کنم که کمتر حرص خونه و بقیه بخورم
یه جاهایی دیگه زیادی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد