من و فر

یکشنبه با خواهرم و شوهرش رفتیم بازار برای خرید فر . مدل های تکنو و آلتون و اسنوا و چند مدل معمولی تر دیگه بود . قیمت ها بالاتر از حساب کتاب ما بود . مامان از سهم الارث خونه پدربزرگ برای خرید فر تا ده میلیون  اعلام آمادگی کرده بود و قرار شد بقیه ش از حقوق پرداخت بشه ، فکر می‌کردیم اون بقیه ش فقط در حد نهایتا سه چهارتومن بشه . اما همون فرهای مدل پایین تر هم از ۱۴ شروع میشدن و تفاوت قیمت هر مدل یه تومن بود ، هی رفتیم و هی استخاره کردیم و درنهایت گفتیم ما که قراره بعد یه عمر یه چیزی بخریم ، چرا خوبش نخریم ، فوقش از هزینه های دیگه کم میکنیم . درنهایت فرگاز اسنوا مدل شف را که بهترین نوع موجودی بازار بود رو به قیمت ۱۸ میلیون  خریدیم . البته شرکت اسنوا قراره در مدت یه هفته ده روز به آدرس خونه ارسال کنه . 

ملت چطور ازدواج میکنن با این همه گرونی .‌‌.. 


و همه از حالا میگن ساره اولین چیزی که تو فر جدید برامون میپزی ، چیییهههه

فکر کنم این فر مدل بالا ، مسئولیت منم میبره بالا . البته من از شیرینی پزی لذت میبرم.  ولی حواسم هست و نسبت به قبل بیشتر مراقب خودم هستم ، جایی که واقعا نتونم و نخوام ، میگم نمیتونم .  واقعا با قبلا فرق کردم . 


فردا صبح میرم برای چکاپ . 


امروز تمام تلاشم رو کردم تا تونستم ته مونده تکالیف طراحی م رو به اتمام برسونم . 

یه پیشنهاد آموزش  نقاشی کودکان هم داشتم اما طبق معمول بخاطر نداشتن جای مناسب ، از دست رفت . چون میخواستن  حتما حضوری باشه . 



نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 14:02

خیلی مبارکه کلی زحمت درست کردن شیرینی میشه فر درست وحسابی کمکت میکنه تا زحمتت به ثمر بشینه

ممنونم عزیزم

همساده چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 18:00

مبارکتون باشه فر نو.
ان شاالله به خوبی و خوشی استفاده کنید .

ممنونم همساده جان

صبا چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 09:19 http://gharetanhaei.blog.ir

فر جدید مبارک باشه عزیزم.

امیدوارم کمک کنه که کمتر به دستت فشار بیاد و بیشتر لذت ببری. نه اینکه هی چیزهایی درست کنی که به دستت و خودت فشار بیاد

ساره جان چرا برای کلاس خصوصی نمیگی خودشون محل کلاس رو فراهم کنند؟

مرسی عزیزم
نه حواسم هست .

اونا محل کلاس رو دارن ، اما هزینه آموزش نقاشی و طراحی خیلی کمه ، ماهیانه ست و اصلا برای من هزینه رفت و آمد و اتلاف وقتش نمی ارزه

تیلوتیلو سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 23:28

مبارک باشه
خیر و برکت فراوان همراه خودش به خونه تون بیاره
سفره رنگارنگ
دلتون شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد