پایان داستانی که شروع نشد .

همیشه همه چیز اونجور که ما میبینم نیست .

اونجور که میشنویم نیست . 

رفتار هر کسی تعریف شخصیتی همون فرد رو داره  نه تعبیر شخص من .

همه توجه کردن ها از محبت نیست .

همه محبت کردن ها از عشق نیست .

همه صمیمیت ها از رو احساس خاص نیست ‌ .


باید چشمام رو خوب بشورم ، از نگاه اشتباه،  از اشک و از هر چیزی که میبینم یا خواهم دید ‌.


باید گوشام رو پاک کنم از هر چیزی که شنیده و خواهد شنید . 


باید قلبم رو محکم کاری کنم ، چهارتا میخ اضافه و چندتا چکش کاری ... احتیاج به محکم  سازی ، بازسازی و تعمیرات داره .  نه برای تصویر اشتباهی که ساخته بلکه برای قوت گرفتن احساسش . 


باید این بار درسم رو خوب بگیرم و به خودم خوب پس بدم . 

اصلا نمیخوام قسمت ضعیف داستان باشم . 

هرچی بود یه تصور اشتباه بود . 

و اصلا دلیلی برای توقف نداره .

همیشه از این ایستگاه قطاری  رد  میشه ، گاهی فاصله حرکت قطارها به هم نزدیک و گاهی دور ، اما این بار من با چشم های شسته و گوش های شسته و قلبی که احساس مطمئن تری داشته باشه ،‌ انتخاب می‌کنم که سوار بشم یا نه . 


نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 17:59

از نظر من، طرف مقابل منتظر یه چراغ سبز از طرف شما بود تا سوءاستفاده کنه... خداروشکر عاقل تر از اون چیزی هستی که اوشون فکر کردن

اینجوری فکر نمیکنم ، آخه تو محیط کار اونم قلمچی ، و زیر سوال بردن تجربه و سابقه ..‌
فقط نمیدونم چرا اونجور رفتار کرد ...
البته ایشون بی احترامی به من نکرده
تو یه چند جمله میگم چرا داستان برام تموم شد .

تیلوتیلو شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 12:51 https://meslehichkass.blogsky.com/

البته من یه چیزی را خوب میدونم ... اونم این هست که بیشتر مواقع حسهای یه خانم درست کار میکنه
اگه به هردلیلی نفر روبرو نظرش عوض شده و عقب نشینی کرده شما به حس های خودت شک نکن...
امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه و خیلی زود بهترینهایی که حتی فکرش را نمیکنی سرراهت قرار بگیره

عزیزم تیلو جانم
احتمالا هم حال منو هرکسی میتونه حدس بزنه .
نمیدونم چی بگم ..‌ اینکه احساس من درست بود و اینکه اصلا چرا طرف مقابل باید اینقدر وسوسه انگیر رفتار کنه رو نمیدونم .‌
آدم ها خیلی باید مراقب احساسات هم باشند .
شاید بعضیا بیان بگن شنونده باید عاقل باشه و اینقدر زود توهم نزنه و هل برش داره
بگذریم
به قول تو من اشتباه نکردم ...
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد